Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorКостишин, Емілія Іванівна-
dc.date.accessioned2021-05-17T23:40:29Z-
dc.date.available2021-05-17T23:40:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)-
dc.identifier.issn2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10141-
dc.description.abstractПрофесійна діяльність фахівців ДСНС України передбачає роботу в умовах екстремальних, надзвичайних ситуацій і пов’язана з високим ризиком для життя і здоров’я. З огляду на специфіку професії зростає значення моральних мотивів фахівця, які спонукають до діяльності. Мета статті – визначити деонтологічні засади та морально-етичні чинники діяльності фахівців служби цивільного захисту. Проаналізовано сучасні педагогічні моделі формування готовності до професійної діяльності рятувальників та встановлено, що вони передбачають формування компетентностей, пов’язаних з морально-етичною проблематикою. З’ясовано, що для фахівця служби цивільного захисту професійний обов’язок є продовженням морального. Він постає як конкретне практичне завдання, виконання якого зумовлене об’єктивними, суспільними потребами збереження людського життя, благополуччя, стабільної життєдіяльності, матеріальних та природних об’єктів, суспільного блага загалом і навряд чи може бути здійснене кимось іншим. Усвідомлюючи об’єктивний зміст професійних вимог, і, сприймаючи їх як особистий моральний обов’язок, фахівець стає активним суб’єктом, який діятиме згідно із совістю, а не під зовнішнім примусом. Отже, професійна підготовка рятувальників має передбачати деонтологічну складову. Формування відповідної моральної культури вимагає організаційних, методичних перетворень освітнього процесу. Для підвищення рівня моральної культури фахівця ДСНС і формування морально-духовних та аксіологічно-мотивувальних компетентностей необхідно реалізовувати систему заходів із засвоєння моральних знань (норм, вимог) та формувати відповідні переконання і принципи, цінності, практичні навички, що доцільно робити в умовах закладу освіти. Важлива роль в цьому процесі належить педагогу, який здійснює цілеспрямований і опосередкований вплив на здобувачів освіти і повинен бути морально зрілою особистістю.en_US
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 49. Том 1. – С.280-284en_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 49. Том 1.;С. 280-286-
dc.subjectфахівець ДСНС Україниen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectдеонтологіяen_US
dc.subjectпрофесійний обов’язокen_US
dc.titleДЕОНТОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ДСНС УКРАЇНИen_US
dc.title.alternativeDEONTOLOGICAL PRINCIPLES OF PROFESSIONAL ACTIVITY OF SPECIALISTS OF THE SES OF UKRAINEen_US
dc.title.alternativeDeontolohichni zasady profesiinoi diialnosti fakhivtsiv DSNS Ukrainy-
Appears in Collections:2022
2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Логвиненко В_Костишин Е.pdf384.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.