Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав-
dc.contributor.authorКоваль, Ігор-
dc.date.accessioned2021-05-18T03:43:32Z-
dc.date.available2021-05-18T03:43:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоваль М., Коваль І. Професійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмежень. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») No 4(9) 2022, С. 13-22.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10150-
dc.description.abstractУ статті розглянуто формулювання та розуміння дефініції «компетентність», проаналізовано особливості тлумачення термінологічного словосполучення «професійна компетентність» у контексті наукових пошуків вітчизняних і закордонних дослідників. Встановлено, що компонентами професійної компетентності фахівця є знання, вміння, навички, досвід, особистісне відношення до певного роду діяльності. На основі проведеного дослідження запропоновано власне тлумачення поняття «професійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмежень», яке розглядається як інтегративна характеристика особистості, що відображає готовність і здатність фахівця виконувати завдання й функції в умовах невизначеності, передбачає особистісний саморозвиток, самоорганізацію та професійне становлення спеціаліста Державної служби України з надзвичайних ситуацій в умовах пандемії COVID-19.В умовах карантинних обмежень заклади освіти поєднують очні та дистанційніформи навчання. Дистанційні форми навчання мають переваги над очною, оскільки майбутні спеціалісти не обмежені в місці, мають змогу планувати зручний для себе час і темп заняття, є можливість повторного перегляду аудіо чи відео матеріалів, повідомлень у чатах. Окрім цього, можна виокремити мобільність, інтерактивність, креативність, безпеку, технологічність та можливість індивідуального підходу, через те, що всі навчаються індивідуально в домашніх умовах. Досить важливим моментом очного навчання є рефлексія, на основі якої, майбутні рятувальники мають змогу емоційно виразитись, що зменшує нервово-психологічну напругу. Саме ці умови змушують не лише науково-педагогічний склад, а й майбутніх фахівців галузі безпеки людини самовдосконалюватись, займатись самоосвітою й саморозвитком.en_US
dc.publisherЖурнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») No 4(9) 2022en_US
dc.subjectомпетентність, професійна компетентність, майбутні рятувальники, коронавірусна пандемія COVID-19en_US
dc.titleПрофесійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмеженьen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50-119-PB.pdf4.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.