Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.contributor.authorБоровик, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-05-18T07:39:11Z-
dc.date.available2021-05-18T07:39:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРуденко Л., Боровик Л. Методичні аспекти навчання майбутніх фахівців соціального захисту професійної комунікації у конфліктних ситуаціях. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки / гол. ред. О. В. Діденко. Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2022. № 1(28). Ч. 2.С. 134–147.en_US
dc.identifier.issn2617-8230-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10163-
dc.description.abstractВ умовах культурно-економічної і політичної кризи у суспільстві спостерігається загострення міжособистісних, міжкультурних, міжетнічних стосунків, неузгодженість інтересів особистості та спільноти, зростання конкурентної боротьби в усіх галузях життєдіяльності. Відповідно, помітно зростає роль служб соціального захисту населення, надання йому кваліфікованої соціально-психологічної допомоги, що потребує посилення уваги закладів вищої освіти до якісної підготовки майбутніх фахівців цієї сфери, основний зміст професійної діяльності яких полягає у контактуванні з людьми. Зважаючи на це, одним із ключових векторів освітнього процесу в закладі вищої освіти вважаємо формування й розвиток високого рівня комунікативної культури фахівців соціального захисту, зокрема навчання професійної комунікації в конфліктних ситуаціях. У статті розглянуто конфлікт як елемент суспільної взаємодії, що генерує та розвиває тенденції до збалансування сил в певному соціальному середовищі, та закономірний компонент професійної діяльності фахівців соціального захисту; висвітлені конструктивні функції конфлікту, які забезпечують його продуктивність щодо оптимізації міжособистісних взаємин, сприяння самовдосконаленню особистості фахівця і підвищення якості його професійної діяльності. Розкрито сутність раціонально-інтуїтивного методу подолання конфліктів на основі залучення «соціального інтелекту» (Дж. Г. Скотт), яка полягає в дотриманні основних принципів спілкування та здатності застосовувати алгоритм дій для попередження конфліктної ситуації. Висвітлені окремі методичні аспекти підготовки майбутніх фахівців соціального захисту до ефективної професійної комунікації в імовірних конфліктних ситуаціях.en_US
dc.publisherНАДПСУen_US
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки;1(28)-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectфахівці соціального захистуen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectконфліктen_US
dc.subjectпрофесійна комунікаціяen_US
dc.subjectраціонально-інтуїтивний метод подолання конфліктівen_US
dc.titleМетодичні аспекти навчання майбутніх фахівців соціального захисту професійної комунікації у конфліктних ситуаціяхen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Руденко_Боровик_НАДПСУ.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.