Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврись, Андрій Петрович-
dc.contributor.authorНикончук, Ігор Миколайович-
dc.date.accessioned2021-06-09T02:30:22Z-
dc.date.available2021-06-09T02:30:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citation1. Наказ МВС України №1000 «Про затвердження Методики прогнозування наслідків виливу (викиду) небезпечних хімічних речовин під час аварій на хімічно небезпечних об’єктах і транспорті» від 29 листопада 2019 року. 2. Гаврись А.П. Розвиток безпілотних літальних апаратів в Україні та світі для виконання завдань цивільного захисту / А.П. Гаврись, М.З. Лаврівський // Збірник наукових праць «Науковий Вісник НЛТУ України». – Львів. – 2017. - №27(1). – с. 151-153.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10573-
dc.description.abstract24 квітня 2020 року набрала чинності Методика прогнозування наслідків виливу (викиду) небезпечних хімічних речовин під час аварій на хімічно небезпечних об’єктах і транспорті, затверджена Наказом МВС України №1000 від 29 листопада 2019 року. Прийняття вище вказаного документу відмінило Спільний Наказ МНС, Міністерства аграрної політики України, Міністерства економіки України, Міністерства екології та природних ресурсів України № 73/82/64/122 від 27 березня 2001 року «Про затвердження Методики прогнозування наслідків виливу (викиду) небезпечних хімічних речовин при аваріях на промислових об'єктах і транспорті». Хоча назви документів дуже схожі проте нову Методику розроблено з метою вдосконалення порядку оцінки хімічної обстановки шляхом прогнозування масштабів забруднення в разі виникнення аварії з виливом (викидом) НХР із технологічних ємностей на хімічно небезпечних об’єктах (далі - ХНО), автомобільному, річковому, залізничному та трубопровідному транспорті, тому в новому документі є відчутні зміни в порівнянні зі старою Методикою. Звичайно кардинальних змін, таких як проведення прогнозування за допомогою аеророзвідки, як згадано в праці [2], немає, проте їх варто відмітити.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectцивільна безпекаen_US
dc.subjectтехнолоігчний процесen_US
dc.titleАналіз змін методики прогнозування наслідків аварії на хімічно небезпечних об’єктах і транспортіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Никончук ЧІПБ 2022.pdf73.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.