Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.contributor.authorБудник, Олена-
dc.date.accessioned2021-07-12T03:27:41Z-
dc.date.available2021-07-12T03:27:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-609-8219-25-8-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10817-
dc.description.abstractНа основі ноологічного концепту аналізуються проблеми духовного розвитку і саморозвитку майбутнього педагога. При цьому зосереджено увагу не тільки на сучасному стані цього складного соціального, психолого-педагогічного процесу (викладаються дані констатувального експерименту), але також показана динаміка його розвитку (формувальний експеримент). Автори досліджують організаційно-педагогічні умови духовного розвитку майбутнього вчителя в педагогічних закладах вищої освіти України, розкривають суб’єктивні й об’єктивні причини ризиків і перешкод на шляху до вдосконалення цього процесу. Детально описано сутність і зміст Я-концепції динамічної ноологічної структури особистості майбутнього вчителя, сформульовані основні принципи його безперервного духовного розвитку і саморозвиткуen_US
dc.publisherГоризонт духовності виховання: колективна монографія / The Horizon of Spirituality of Education: collective monograph. Уклали й підготували Йонас Кевішас та Олена М. Отич. Вільнюс: Zuvedra, 2019. — 584 сen_US
dc.subjectноологіяen_US
dc.subjectдуховний розвитокen_US
dc.subjectдуховно-моральна готовністьen_US
dc.subjectдуховно-етичні нормиen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectмайбутній педагогen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.titleНоологічний концепт духовного розвитку майбутнього педагогаen_US
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Будник_2019.pdf376.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.