Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСодома, Р. І.-
dc.contributor.authorСадова, О.В.-
dc.date.accessioned2021-07-12T14:25:24Z-
dc.date.available2021-07-12T14:25:24Z-
dc.date.issued2022-04-26-
dc.identifier.citationтези студентськіen_US
dc.identifier.urihttps://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2022/paper/view/1120-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10822-
dc.language.isouaen_US
dc.relation.ispartofseries;82-83-
dc.titleРозробка маркетингової стратегії у формуванні потенціалу підприємстваen_US
dc.title.alternativeНаукова конференція «Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку»en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Садова.pdf67.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.