Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2021-08-22T01:39:03Z-
dc.date.available2021-08-22T01:39:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2706-7750-
dc.identifier.issn2664-9128-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10926-
dc.description.abstractУ статті аналізуються питання сутності і змісту сучасного навчального процесу, у якому головне місце посідають культурно-гуманітарні засади його організації. З'ясовується сутнісна відмінність між традиційним та інноваційним підходами щодо реальних можливостей продуктивного функціонування освітнього процесу з метою підготовки фахівців не лише з погляду їх професійної компетентності, а й у контексті їх духовності. Обґрунтовується необхідність творчого застосування принципів природовідповідності й культуровідповідності в освітньому процесі. Доводиться ідея діалектичної єдності культури, науки і освіти на сучасному етапі їх реформування.en_US
dc.publisherОсвітні обрії. 2019. 49 (2), С.4-7en_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectкультуровідповідністьen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectгуманізмen_US
dc.titleКУЛЬТУРНО-ГУМАНІТАРНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ І СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович Г..pdf231.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.