Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.contributor.authorБудник, Олена-
dc.date.accessioned2021-08-22T02:02:08Z-
dc.date.available2021-08-22T02:02:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2616-3241-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему методологічного забезпечення формування лідерських якостей у майбутніх фахівців соціальної сфери та обґрунтовано економічні, політичні та духовні причини посилення уваги до необхідності її розв’язання. Здійснено аналіз таких методологічних засад: філософсько-педагогічна герменевтика, філософсько-педагогічна феноменологія та філософсько-педагогічна синергетика. Доведено доцільність застосування у процесі формування лідерських якостей майбутнього соціального працівника принципу дихотомії, що дозволяє розв’язувати окреслену проблему, уникаючи певної одномірності особистості, спрощеності її сутності. Визначено роль педагога у системі формування лідерських якостей особистості соціальної сфери, а також акцентовано на принципі її самовизначення та самовиховання.en_US
dc.publisherЛідер. Еліта. Суспільство. 2018. (1). С. 60-69en_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectякості особистостіen_US
dc.subjectлідерські якості особистостіen_US
dc.subjectформування лідерських якостейen_US
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКАen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Будник_2018.pdf547.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.