Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorГрицанюк, Віта Василівна-
dc.date.accessioned2021-05-06T03:51:22Z-
dc.date.available2021-05-06T03:51:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10942-
dc.description.abstractХарактерною рисою сучасного суспільства є його цифрова трансформація. Інформаційно-комунікаційні технології активно використовуються в сфері соціального захисту та соціальної роботи, що дозволяє реалізувати безліч соціальних взаємодій у віртуальному форматі. Це вимагає використання нових підходів в організації роботи соціальних служб та установ і передбачає відповідну підготовку працівників, залучення професіоналів, здатних використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для практики соціальної роботи. Метою статті є теоретичний аналіз особливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Розвиток та стрімке розширення можливостей інформаційної інфраструктури вимагають постійного оновлення репертуару використання цифрових технологій в роботі. Показано, що сучасна практика соціальної роботи передбачає створення певного віртуального продукту. Це вимагає формування нових, нетипових для соціальних працівників, професійних якостей, пов’язаних із вмінням створювати та адмініструвати інформаційні ресурси. Окреслено шляхи вдосконалення підготовки соціальних працівників, які надаватимуть послуги в умовах цифрового суспільства. Розкрито потенціал навчальних дисциплін галузі знань «інформаційні технології» у формуванні та розвитку цифрової компетентності соціальних працівників. Акцентовано на необхідності інтегрування інформаційно-комунікаційних і освітніх технологій та створенні системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи в інформаційно-освітньому середовищі закладу вищої освіти. Зроблено висновок про те, що освітній процес для майбутніх фахівців має передбачати перспективно-випереджувальне навчання. Тому актуальним напрямком дослідження цієї проблеми є обґрунтування та розроблення моделі професійної підготовки фахівців соціальної роботи, яка б відповідала запитам інформаційного суспільства.en_US
dc.publisherНАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 87. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. С.53-57.en_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectсоціальна послугаen_US
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.titleЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИen_US
dc.title.alternativeDIGITAL TRANSFORMATION OF SOCIETY AND INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE PROFESSIONAL ACTIVITY OF SOCIAL WORK SPECIALISTS: MODERN CHALLENGESen_US
dc.title.alternativeTSYFROVA TRANSFORMATSIIA SUSPILSTVA TA INFORMATSIINO-KOMUNIKATSIINI TEKHNOLOHII V PROFESIINII DIIALNOSTI FAKHIVTSIV SOTSIALNOI ROBOTY: SUCHASNI VYKLYKY-
Appears in Collections:2022
2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Логвиненко_Грицанюк_Часопис_87_2022.pdf473.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.