Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-25T13:01:50Z-
dc.date.available2022-11-25T13:01:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2663-6085 (Print)-
dc.identifier.issn2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11246-
dc.description.abstractУ статті аналізується надзвичайно важлива проблема сучасності якісна підготовка майбутніх фахівців соціальної роботи в умовах війни. Обґрунтовуються різноманітні філософсько-педагогічні методології у з’ясуванні їх позитивного впливу на систему підготовки названих фахівців. Для дослідження обрані такі методологічні засади: герменевтика, феноменалізм, синергетика. Герменевтика орієнтує суб’єкт-суб’єктні відносини на взаєморозуміння, взаємодопомогу. Педагогічний феноменалізм допомагає досліджувати і розглядати кожне окреме явище, як феномен у взаємозв’язку з іншими феноменами, що є правильним орієнтиром у формуванні субординаційних і координаційних відносин не лише під час освітнього процесу, а й у подальшій самостійній діяльності випускників закладу освіти. Синергетична методологія дозволяє проаналізувати, як саме відбувається перетворення неорганізованих і спонтанних устремлінь студентів на творчу і практичну діяльність, утворення інновацій тощо. Наголошується, що у процесі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери слід дотримуватися науково обґрунтованої моделі. Доводиться, що майбутній соціальний працівник є не лише професіоналом своєї справи, а й носієм високої духовності, культури, здатний до творчості, саморозвитку; він є суб’єктом самопізнання і самовиховання, що посилює потенційні можливості власної життєдіяльності, саморозвитку. Обґрунтовано, що якісна підготовка майбутнього соціального працівника з необхідністю вимагає тісного взаємозв’язку фундаментальності знань із культурними надбаннями нації та всього людства. Це сприяє формуванню у здобувача вищої освіти гуманістичного світогляду і передусім – почуття добра, милосердя, совісті, справедливості. Доведено, що у процесі підготовки майбутнього соціального працівника нагальною є реалізація вимоги щодо формування лідера в системі соціального захисту та визначено умови такого формування.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогіка. 2022. Вип. 52. Том 1. С.87-90en_US
dc.subjectметодологіяen_US
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectфундаменталізація знаньen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.titleФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ВІЙНИen_US
dc.title.alternativePHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BASIS OF TRAINING OF FUTURE SPECIALISTS IN SOCIAL WORK UNDER THE CONDITIONS OF WARen_US
dc.title.alternativeFILOSOFSKO-METODOLOHICHNI ZASADY PIDHOTOVKY MAIBUTNIKH FAKHIVTSIV SOTSIALNOI ROBOTY V UMOVAKH VIINY-
Appears in Collections:2022
2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_ Логвиненко.pdf252.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.