Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11246
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.contributor.author | Логвиненко, Вікторія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-25T13:01:50Z | - |
dc.date.available | 2022-11-25T13:01:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2663-6093 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11246 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується надзвичайно важлива проблема сучасності якісна підготовка майбутніх фахівців соціальної роботи в умовах війни. Обґрунтовуються різноманітні філософсько-педагогічні методології у з’ясуванні їх позитивного впливу на систему підготовки названих фахівців. Для дослідження обрані такі методологічні засади: герменевтика, феноменалізм, синергетика. Герменевтика орієнтує суб’єкт-суб’єктні відносини на взаєморозуміння, взаємодопомогу. Педагогічний феноменалізм допомагає досліджувати і розглядати кожне окреме явище, як феномен у взаємозв’язку з іншими феноменами, що є правильним орієнтиром у формуванні субординаційних і координаційних відносин не лише під час освітнього процесу, а й у подальшій самостійній діяльності випускників закладу освіти. Синергетична методологія дозволяє проаналізувати, як саме відбувається перетворення неорганізованих і спонтанних устремлінь студентів на творчу і практичну діяльність, утворення інновацій тощо. Наголошується, що у процесі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери слід дотримуватися науково обґрунтованої моделі. Доводиться, що майбутній соціальний працівник є не лише професіоналом своєї справи, а й носієм високої духовності, культури, здатний до творчості, саморозвитку; він є суб’єктом самопізнання і самовиховання, що посилює потенційні можливості власної життєдіяльності, саморозвитку. Обґрунтовано, що якісна підготовка майбутнього соціального працівника з необхідністю вимагає тісного взаємозв’язку фундаментальності знань із культурними надбаннями нації та всього людства. Це сприяє формуванню у здобувача вищої освіти гуманістичного світогляду і передусім – почуття добра, милосердя, совісті, справедливості. Доведено, що у процесі підготовки майбутнього соціального працівника нагальною є реалізація вимоги щодо формування лідера в системі соціального захисту та визначено умови такого формування. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 52. Том 1. С.87-90 | en_US |
dc.subject | методологія | en_US |
dc.subject | соціальна робота | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | підготовка | en_US |
dc.subject | фундаменталізація знань | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | модель | en_US |
dc.title | ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ВІЙНИ | en_US |
dc.title.alternative | PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BASIS OF TRAINING OF FUTURE SPECIALISTS IN SOCIAL WORK UNDER THE CONDITIONS OF WAR | en_US |
dc.title.alternative | FILOSOFSKO-METODOLOHICHNI ZASADY PIDHOTOVKY MAIBUTNIKH FAKHIVTSIV SOTSIALNOI ROBOTY V UMOVAKH VIINY | - |
Appears in Collections: | 2022 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович_ Логвиненко.pdf | 252.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.