Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11287
Title: ВПЛИВ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ НА МОВНУ ТА КУЛЬТУРНУ КАРТИНУ СВІТУ, УКРАЇНЦІВ ЗОКРЕМА
Authors: Пундик, Тетяна
Issue Date: 21-Oct-2022
Publisher: ЛДУ БЖД
Citation: 1. Бибик С. П., Сюта Г. М. Словник іншомовних слів: тлумачення, словотворення та слововживання / За ред. С. Я. Єрмоленко. Харків: Фоліо, 2006. 623 с. (Бібліотека державної мови). 2. Expressive means of speech in advertising. Language advertising media Kulchitskaya Anastasia. [Електронний ресурс] : URL: https://doi.org/10.32838/2663-6069/2020.1-2/45 3. The importance of advertising slogans and their proper designing in brand equity. [Електронний ресурс] : URL: https://ijol.cikd.ca/pdf_60321_8353fdde4f5d13114d31f7aad1c64c00.html 4. The importance of advertising slogans and their proper designing in brand equity. [Електронний ресурс] : URL: https://ijol.cikd.ca/pdf_60321_8353fdde4f5d13114d31f7aad1c64c00.html 5. Tatjana Dubovičienė, Pavel Skorupa The Analysis of some Stylistic Features of English Advertising Slogans. [Електронний ресурс] : URL:https://pdfs.semanticscholar.org/34ab/1f74e41c800014e4a4267ab9004bfa24d06c.pdf
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11287
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез конференції 20-21 жовтня 2022 (1) (1).pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.