Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11426
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Ігор Святославович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-29T07:07:19Z | - |
dc.date.available | 2022-12-29T07:07:19Z | - |
dc.date.issued | 2022-12-20 | - |
dc.identifier.citation | Коваль І.С. Cистемний та синергетичний підходи неперервного саморозвитку майбутніх рятувальників / І. С. Коваль // Перспективи та інновації науки. – 2022. - №13(18). – С. 273-281. | en_US |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11426 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати теоретичного аналізу наукових аспектів дослідження неперервного саморозвитку майбутніх рятувальників на основі системного та синергетичного методологічних підходів. Проаналізовано та розкрито особливості зазначених підходів неперервного саморозвитку фахівців в процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Виявлено, що автори різняться у трактуванні підходів, зокрема системний – розглядають як: спосіб наукового пізнання та практичної діяльності; дослідженням складно організованих об’єктів як комплексу пов’язаних між собою підсистем; взаємозв’язки шляхів і методів досягнення належного рівня компетентності; планове конструювання розвитку особистості в процесі її професійної діяльності. Синергетичний – розуміють як: синтез взаємодій багатьох факторів у тотожних процесах освіти й самоосвіти; міждисциплінарний напрям досліджень; стимулювання людини до особистісного саморозкриття; наука з фундаментальними положеннями відкритості якої-небудь системи. Доведено, що системний підхід сприяє поетапному та послідовному процесу підготовки майбутніх фахівців як системи, забезпечуючи умови для накопичення досвіду, набуття й розвитку професійних компетентностей, що є можливим при моделюванні на заняттях екстремальних ситуацій. У свою чергу, синергетичний підхід – забезпечує найвищу форму активності рятувальників у професійній царині, на основі попередньо сформованих компетентностей, що сприяють саморозвитку, плануванню, прогнозуванню, управлінню в умовах ризику й взаємодії з суспільством. Ці підходи тісно взаємопов’язані один з одним, тому є основоположними на загальнонауковому методологічному рівні для дослідження саморозвитку майбутніх рятувальників у процесі їхньої професійної підготовки до діяльності в екстремальних умовах ризику та невизначеності. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | en_US |
dc.subject | майбутні рятувальники | en_US |
dc.subject | системний підхід | en_US |
dc.subject | синергетичний підхід | en_US |
dc.subject | неперервний саморозвиток | en_US |
dc.subject | галузь безпеки людини | en_US |
dc.title | СИСТЕМНИЙ ТА СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХОДИ НЕПЕРЕРВНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ РЯТУВАЛЬНИКІВ | en_US |
dc.title.alternative | SYSTEMATIC AND SYNERGETIC APPROACHES TO THE CONTINUOUS SELF-DEVELOPMENT OF FUTURE RESCUERS | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Системний і синергетичний підходи.pdf | 950.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.