Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛатишевська, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-06T08:32:35Z-
dc.date.available2023-03-06T08:32:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11554-
dc.description.abstractУ статті на психолого-педагогічних засадах аналізується поняття «моральна культура» особистості вчителя. В основу аналізу покладаються два родові поняття: «мораль» і «культура» у їх діалектичному взаємозв’язку. Доводиться, що поняття «моральна культура» є інтегрованим поняттям, яке віддзеркалює реальні процеси почуттєвої, інтелектуальної та вольової сфер людини. З’ясовується роль і місце моральної культури у процесі духовного становлення і розвитку особистості. Наголошується на застосуванні інноваційних технологій формування моральної культури у закладах вищої освіти України.en_US
dc.publisherТеорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології: матеріали наукових читань, присвячених 115-й річниці від дня народження Ярослава Івановича Цурковського – відомого українського вченого-психолога, громадського діяча (20 лютого 2020 р., м. Львів). Львів, 2020. С. 62-67.en_US
dc.subjectморальen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectморальна культураen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectсвідомістьen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ КАТЕГОРІЇ «МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ»en_US
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська_2020.pdf598.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.