Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Латишевська, Катерина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T08:56:43Z | - |
dc.date.available | 2023-03-06T08:56:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2663-9718 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555 | - |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовуються психолого-педагогічні положення стосовно визначення основних критеріїв сформованості моральної культури у майбутнього вчителя початкових класів. Автором, на основі аналізу широкого комплексу наукових джерел доводиться, що головними критеріями є: когнітивний; мотиваційний; оціночно-емоційний; організаційно-діяльнісний; рефлексивний. Акцентується на тому, що їх дієвість, ефективність значно зростає за умов доцільного взаємозв’язку і взаємовпливу, а також за умов досконалого застосування інформаційно-комунікативних технологій. | en_US |
dc.publisher | Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель–Кєльце, 2021. Вип. 8. С.124-129. | en_US |
dc.subject | критерії | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | en_US |
dc.subject | моральна культура | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | діяльність | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІ | en_US |
dc.title.alternative | THEORETICAL ANALYSIS OF CRITERIA FOR FORMATION OF MORAL CULTURE IN FUTURE PRIMARY TEACHERS | en_US |
Appears in Collections: | наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Латишевська_2021.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.