Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛатишевська, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-06T08:56:43Z-
dc.date.available2023-03-06T08:56:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2663-9718-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовуються психолого-педагогічні положення стосовно визначення основних критеріїв сформованості моральної культури у майбутнього вчителя початкових класів. Автором, на основі аналізу широкого комплексу наукових джерел доводиться, що головними критеріями є: когнітивний; мотиваційний; оціночно-емоційний; організаційно-діяльнісний; рефлексивний. Акцентується на тому, що їх дієвість, ефективність значно зростає за умов доцільного взаємозв’язку і взаємовпливу, а також за умов досконалого застосування інформаційно-комунікативних технологій.en_US
dc.publisherСучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель–Кєльце, 2021. Вип. 8. С.124-129.en_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїen_US
dc.subjectморальна культураen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІen_US
dc.title.alternativeTHEORETICAL ANALYSIS OF CRITERIA FOR FORMATION OF MORAL CULTURE IN FUTURE PRIMARY TEACHERSen_US
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська_2021.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.