Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛатишевська, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-07T15:00:40Z-
dc.date.available2023-03-07T15:00:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2663-9718-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11556-
dc.description.abstractПрофесійна підготовка педагога – це не лише ґрунтовне набуття суто фахових знань, вмінь, навичок. Це ще й формування особистісних якостей, без яких не може бути його цілісності. Особливо важлива роль серед розмаїття особистісних характеристик належить моральній культурі, духовним цінностям особистості педагога. Саме тому зосереджена увага на питаннях взаємозв’язку родових понять «мораль» і «культура», їх інтегративному значенні і смислу у процесі формування особистості вчителяen_US
dc.publisherСучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель, 2020. Вип. 6. С.102-110en_US
dc.subjectморальна культураen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectдуховністьen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.titleФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ»en_US
dc.title.alternativePHILOSOPHICAL ANALYSIS OF THE CONCEPT “TEACHER’S MORAL CULTURE”en_US
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська_К.pdf935.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.