Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11557
Title: ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Other Titles: THEORETICAL CONTEXT OF FORMATION OF THE MORAL CULTURE OF A FUTURE TEACHER OF PRIMARY SCHOOL BY THE MEANS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Authors: Латишевська, Катерина Володимирівна
Keywords: учитель початкової школи
інформаційно-комунікаційні технології
моральна культура вчителя
особистість
Issue Date: 2020
Publisher: Освітні обрії. №1(50). 2020. С. 168-172
Abstract: У статті аналізуються питання сутності і змісту поняття моральна культура, здійснюється теоретичний аналіз процесу формування моральної культури в майбутнього вчителя початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.«Моральна культура» як інтегральне поняття віддзеркалює світоглядні, моральні і культурні почуття, переконання, ідеали, норми і принципи людської поведінки, діяльності, а також реальний рівень людських взаємин. Обґрунтовується ідея холістичного підходу у становленні майбутнього вчителя початкових класів, що розглядається як важлива методологічна основа його цілісності, набутті гуманістичного світогляду, переконань і вчинків. Акцентується увага на тому, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні моральної культури майбутнього вчителя початкових класів має практично необмежені можливості. Водночас їх використання повинно бути професійним, компетентним і системним.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11557
ISSN: 2706-7750 (Print)
2664-9128 (Online)
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська_К_В.pdf233.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.