Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11557
Title: | ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Other Titles: | THEORETICAL CONTEXT OF FORMATION OF THE MORAL CULTURE OF A FUTURE TEACHER OF PRIMARY SCHOOL BY THE MEANS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES |
Authors: | Латишевська, Катерина Володимирівна |
Keywords: | учитель початкової школи інформаційно-комунікаційні технології моральна культура вчителя особистість |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Освітні обрії. №1(50). 2020. С. 168-172 |
Abstract: | У статті аналізуються питання сутності і змісту поняття моральна культура, здійснюється теоретичний аналіз процесу формування моральної культури в майбутнього вчителя початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.«Моральна культура» як інтегральне поняття віддзеркалює світоглядні, моральні і культурні почуття, переконання, ідеали, норми і принципи людської поведінки, діяльності, а також реальний рівень людських взаємин. Обґрунтовується ідея холістичного підходу у становленні майбутнього вчителя початкових класів, що розглядається як важлива методологічна основа його цілісності, набутті гуманістичного світогляду, переконань і вчинків. Акцентується увага на тому, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні моральної культури майбутнього вчителя початкових класів має практично необмежені можливості. Водночас їх використання повинно бути професійним, компетентним і системним. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11557 |
ISSN: | 2706-7750 (Print) 2664-9128 (Online) |
Appears in Collections: | наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Латишевська_К_В.pdf | 233.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.