Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛатишевська, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-07T15:38:04Z-
dc.date.available2023-03-07T15:38:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2308-4634 (Print)-
dc.identifier.issn2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11558-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність і зміст ключових понять “моральна культура”, “інформаційно-комунікаційні технології”, “принципи”, “закономірності” та ін. дефініції, які безпосередньо пов’язані із формуванням моральної культури майбутнього вчителя початкових класів засобами ІКТ. Доведено, що дослідження науковців переважно спрямовані на набуття учителями початкових класів суто інструментальних компетентностей, здобуття знань у царині методів та правил роботи з комп’ютером, збиранням, обробкою й аналізом необхідного матеріалу тощо. Автор акцентує, що питання виховного впливу ІКТ, зокрема в аспекті гуманітарному, культурному й етичному, значною мірою залишаються поза увагою науковців, що є не зовсім доречним.en_US
dc.publisherМолодь і ринок. № 7-8 (193-194). 2021. С.135-140en_US
dc.subjectморальна культураen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкових класівen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (методичний аспект)en_US
dc.title.alternativeFORMATION OF MORAL CULTURE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY MEANS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (methodic aspect)en_US
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська К.В._2021.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.