Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоцій, Наталія-
dc.contributor.authorОгороднікова, Дарія-
dc.date.accessioned2023-04-03T21:47:31Z-
dc.date.available2023-04-03T21:47:31Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.isbn978-617-7926-45-9-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11620-
dc.description.abstractВпровадження екологічної освіти в інтересах сталого розвитку є одним із пріоритетних завдань, що є неможливим без активної участі освітніх закладів. Інформування дітей дошкільного та молодшого шкільного віку щодо проблеми охорони навколишнього середовища є важливою ланкою екологізації навчального процесу та раннього формування знань щодо бережливого ставлення до довкілля. Ефективним є формування у дітей здатності спостерігати, досліджувати та правильно оцінювати процеси і явища природи, застосовуючи виховання їхнього дбайливого ставлення до оточуючого середовища, що також буде допомагати у вирішенні проблеми поводження з відходами.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectекологізація освіти, довкілля, учні, освітні проекти, екологічна свідомістьen_US
dc.titleДОШКІЛЬНА ТА ШКІЛЬНА ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВАen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Гоцій_Синьогора.docx28.18 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.