Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11882
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.contributor.author | Логвиненко, Вікторія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-11T14:26:00Z | - |
dc.date.available | 2023-08-11T14:26:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 2412-1142 | - |
dc.identifier.issn | 2415-8097 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11882 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовуються педагогічні ідеї, спрямовані на якісну підготовку майбутнього соціального працівника. У цьому контексті визначається науково-логічний апарат, зокрема аналізуються такі поняття, як «соціальна робота», «інтерактивний метод», «діалог», «диспут», «дискусія» та ін. Розглянуто професійні якості, які необхідні практику із соціальної роботи для здійснення ефективної діяльності. Зазначено, що в процесі підготовки важливо орієнтувати здобувачів освіти на передбачення власної цілеспрямованої діяльності і її результатів, а також прогнозування поведінки клієнтів у різних взаємодіях. Значна увага приділяється дослідженню головних засад, що забезпечують процес використання інтерактивних методів у підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери. В зв’язку з цим проаналізовано внесок провідних вітчизняних та зарубіжних вчених у дослідження питань, пов’язаних із сутністю і змістом методів проекту, групової презентації, ролі тренінгів в освітньому процесі. Визначено не лише функціональні, а й дисфункціональні чинники при застосуванні інтерактивних методів у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Зокрема, технічні засоби можуть стати джерелом певних небезпек: цифрові технології, тобто, допоміжні, технічні аспекти навчальних занять можуть виходити на передній план. Розпорошення уваги та недостатній рівень обізнаності здобувачів освіти із технологіями, що використовуються в процесі інтерактивного навчання, може спричинити зсув уваги з предмету на засіб його вивчення. Запропоновано у процесі викладання комплексу предметів із соціальної роботи враховувати життєвий досвід здобувачів вищої освіти, змістовно розкривати важливість діяльнісного й ціннісного компонентів у процесі здобуття майбутньої професії. Обґрунтовано необхідність досконалого володіння педагогом сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями навчання і виховання. | en_US |
dc.publisher | Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 68, 85–93. | en_US |
dc.subject | викладач | en_US |
dc.subject | інтерактивний метод | en_US |
dc.subject | соціальна робота | en_US |
dc.subject | майбутній соціальний працівник | en_US |
dc.subject | діалог | en_US |
dc.subject | дискусія | en_US |
dc.subject | диспут | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ | en_US |
dc.title.alternative | USE OF INTERACTIVE LEARNING METHODS WHILE TRAINING FUTURE SPECIALISTS IN SOCIAL WORK | en_US |
Appears in Collections: | 2023 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович ГП_Логвиненко ВМ.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.