Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозинський, Олег Михайлович | - |
dc.contributor.author | Цюприк Андрій Ярославович | - |
dc.contributor.author | Лозинський Андрій Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-18T13:59:39Z | - |
dc.date.available | 2023-11-18T13:59:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 2708-7530 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12068 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз форм і методів навчальної практики, а також отриманих результатів практики студентами 2-3-го курсів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності спеціальності «Соціальна робота» влітку 2023 р. 30% компетентностей здобувачів вищої освіти (визначених стандартом спеціальності 231 «Соціальна робота») становлять соціально-психологічні компетентності. Майбутнім спеціалістам спеціальності 231 «Соціальна робота» бажано володіти практичними соціально-психологічними знаннями для надання якісної допомоги і супроводу різних категорій громадян, які потребують соціальної допомоги. На цю мету була скерована програма навчальної практики. Студенти проводили конфіденційні співбесіди з людьми дорослого або літнього віку, які перебувають у непростих/скрутних життєвих обставинах з використанням «активного», «пасивного», «емпатійного» слухання, а також здійснили профорієнтаційні співбесіди з школярами старших класів. Завданнями при співбесіді були: а) візуальне спостереження за невербальними формами спілкування клієнта, що виявляють його (її) темперамент, самооцінку, емоційний стан; б) пошук можливих шляхів розв’язання життєвих ситуацій клієнтів; в) аналіз допущених помилок в ході спілкування. Узагальнений аналіз отриманих студентами результатів практики виявив 5 категорій життєвих ситуацій, з якими мають справу клієнти соціальних послуг: проблеми дитячого та юнацького віку; депресивні і після-конфліктні стани; сімейні труднощі; одинокість; післявоєнна адаптація, професійне вигорання. Виявлено недоліки організації навчального процесу – відсутність навчальних годин у розкладі для навчальної практики. Запропоновано передбачити в ОПП 4 години для настановного заняття і заліку з практики; щорічне проведення узагальненого аналізу результатів навчальної практики. | en_US |
dc.publisher | Наукові перспективи. 2023. № 9(39). С.576-587 | en_US |
dc.subject | освітньо-професійна програма | en_US |
dc.subject | соціальна робота | en_US |
dc.subject | навчальна практика | en_US |
dc.subject | життєві ситуації клієнтів | en_US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ | en_US |
dc.title.alternative | ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PRACTICE IN THE TRAINING OF SOCIAL WORKERS | en_US |
Appears in Collections: | 2023 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лозинський О.pdf | 474.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.