Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12342
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колос, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Фешовець, О.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-05T19:44:40Z | - |
dc.date.available | 2023-12-05T19:44:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12342 | - |
dc.description.abstract | У таку традиційну гру, як шашки, люди часто грали в минулому у свій вільний час. Ця гра стимулює розвиток логічного мислення та пізнання, щоб спланувати правильну стратегію перемоги в грі. Однак традиційні ігри, в які раніше часто грали всі верстви суспільства, все більше маргіналізуються молодим поколінням. Завдяки розвитку технологій з'являється молоде покоління більш схильне грати в цифрові ігри, ніж у традиційні. Пропоноване рішення цієї проблеми полягає у створенні традиційної гри в цифровій формі; і ця стаття спрямована на розробку ігрової програми в цифрові шашки з використанням машинного навчання. Очікується, що ця гра в цифрові шашки підвищить обізнаність і пристрасть молодого покоління до традиційних ігор. В статті описано проектування та реалізацію веб-додатку для гри в шашки з використанням React. Для розробки інтелектуального комп'ютерного супротивника був використаний minimax алгоритм, який розглядає всі можливі ходи та їх наслідки на дереві гри. Цей алгоритм дозволяє комп'ютерному супротивнику приймати рішення про найкращий хід, оцінюючи стан гри та його можливі наслідки. Було досягнуто наступних результатів: • Була створена архітектура додатку, яка базується на компонентній моделі React. Головні компоненти, такі як Play та Checkers, були розроблені для відображення гри та її стану. • Для маршрутизації в додатку був використаний React Router, що дозволяє переходити між різними сторінками, й спростити розширення додатку в майбутньому.• Логіка гри та правила перевірки ходів були реалізовані в компонентах, які обробляють ходи гравців, перевіряють їх правильність та оновлюють стан гри відповідно до правил англійських шашок. У результаті було успішно реалізовано веб-додаток для гри в шашки. Користувачі можуть грати проти комп'ютерного супротивника, який використовує інтелектуальну стратегію прийняття рішень. Додаток надає користувачам зручний інтерфейс та можливість насолоджуватися грою в шашки, а компонентна архітектура дозволяє легко розширити додаток у майбутньому, без масштабного рефакторингу коду. | en_US |
dc.publisher | Техніка і наука | en_US |
dc.subject | гра в шашки, мінімакс алгоритм, експертна система, штучний інтелект, веб-додаток, компонентна архітектура, дерево | en_US |
dc.title | РОЗРОБКА ВЕБ-ДОДАТКУ ДЛЯ ГРИ В ШАШКИ | en_US |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5633-Текст статті-5667-1-10-20230730.pdf | Фахова стаття | 423.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.