Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-12-06T22:04:33Z-
dc.date.available2023-12-06T22:04:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А. Деякі аспекти підготовки майбутніх практичних психологів до діяльності в надзвичайних ситуаціях. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки : науковий журнал / Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів : Академія ДПтС, 2023. № 2 (11). С. 111–124. DOI 10.32755/sjeducation.2023.02.111en_US
dc.identifier.issn2663-9009 (Print)-
dc.identifier.issn2663-9017 (Online)-
dc.identifier.otherDOI 10.32755/sjeducation.2023.02.111-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12365-
dc.description.abstractПід час воєнного стану в Україні значно зростає попит на практичних психологів, здатних працювати в умовах надзвичайних ситуацій. Це зумовило помітні якісні й кількісні зміни у психологічній освіті. Професійна підготовка практичних психологів розглядається як цілеспрямований процес формування у здобувачів внутрішньої готовності до майбутньої трудової діяльності, зокрема в надзвичайних ситуаціях, одним із важливих аспектів якої є їхнє особистісне становлення, досягнення належного рівня професійної компетентності. Розглянуто сутність проблеми підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти в сучасних умовах і з’ясовані її основні аспекти. На основі вивчення наукових джерел із цієї проблеми обґрунтовано, що для успішного виконання освітніх завдань організація професійної підготовки практичних психологів у ЗВО має будуватися з урахуванням: діяльнісного принципу опанування професії, що дає змогу оптимально структурувати навчання на основі єдності психологічної теорії і практики та забезпечує надійні засади успішного виконання всіх професійних функцій майбутніми практичними психологами. Відповідно до цього принципу відбувається особистісне зростання і професійний розвиток практичних психологів протягом усього життя і трудової діяльності. Його реалізація потребує обов’язкового додавання до їхньої професійної підготовки відповідних завдань з урахуванням положень системного підходу щодо пізнання психічної реальності, який сприяє адекватній постановці проблем, орієнтує освітній процес на розкриття цілісного образу людини та її особистісного потенціалу. Таким чином, професійна підготовка майбутніх практичних психологів до професійної діяльності в надзвичайних ситуаціях має спрямовуватись на формування не лише належної професійної компетентності, а й на розвиток внутрішньої готовності до постійного професійного вдосконалення та активного саморозвитку особистості відповідно до запитів суспільства в сучасних реаліях.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherАкадемія ДПтСen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectпрактичні психологиen_US
dc.subjectформування особистості фахівцяen_US
dc.subjectдіяльність у надзвичайних ситуаціяхen_US
dc.titleДеякі аспекти підготовки майбутніх практичних психологів до діяльності в надзвичайних ситуаціяхen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин_А_Руденко_Л_ЧДАПС_2023.pdf521.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.