Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Title: Методологічні засади поняття «педагогічні умови»
Authors: Литвин, Андрій Вікторович
Keywords: освіта
pedagogical conditions
методологічні засади
педагогічні умови
Issue Date: 2023
Citation: Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» : практ. посібник. 3-е вид., доп. Львів : ЛДУБЖД, 2022. 90 с.
Abstract: У широкому науково-педагогічному контексті проаналізовано сучасні підходи та зміст поняття «педагогічна умова», уточнено його роль і місце в методології психо лого-педагогічних досліджень, визначено типологічні групи педагогічних умов, по казано способи обґрунтування педагогічних умов, можливі шляхи продуктивного вирішення з їх допомогою науково-педагогічних завдань, а також об’єктивного оці нювання значення конкретних умов для діяльності навчальних закладів. З метою конкретизації змісту поняття «педагогічна умова» вивчено в різних аспе ктах основні риси й ознаки категорії «умова», виконано генералізацію, унормування та специфікацію поняття в термінологічному апараті педагогіки. На основі порівня льного аналізу психолого-педагогічних публікацій та узагальнення освітньої прак тики запропонована типологія педагогічних умов – виявлене призначення та місце різних типів умов у загальній структурі науково-педагогічного дослідження відпові дно до характеру та сутності проблем, на вирішення яких вони зорієнтовані. На пог ляд автора, виділити конкретні педагогічні умови, визначити та зафіксувати їх сут нісні характеристики, відносини і зв’язки можна лише після ґрунтовного теоретич ного вивчення освітньої системи за допомогою процедури факторного аналізу всього комплексу чинників, що впливають на неї. Для викладачів, здобувачів педагогічних ЗВО, аспірантів, науковців у галузі 01 Освіта/Педагогіка.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Posib_Ped_Umovy_Литивн_А.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.