Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковчук, Роман Святославович-
dc.contributor.authorКовальчук, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorЛоїк, Василь Богданович-
dc.contributor.authorСинельніков, Олександр Дмитрович-
dc.date.accessioned2023-12-13T14:38:59Z-
dc.date.available2023-12-13T14:38:59Z-
dc.date.issued2022-12-07-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12429-
dc.description.abstractОстанні роки взаємодії України з НАТО свідчать про високу динаміку залучення українських експертів до всіх заходів, що організовуються НАТО, та великий потенціал взаємодії у рамках Комітету НАТО з планування на випадок надзвичайних ситуацій. Ефективною є співпраця України з Євроатлантичним координаційним центром реагування на природні лиха та катастрофи. Механізм надання допомоги через НАТО відбувається завдяки програмі «Партнерство заради миру» (далі – ППЗМ) Уряд України здійснює запит до Центру координації та реагування на надзвичайні ситуації НАТО (далі – EADRCC), який своєю чергою активує механізм цивільного захисту або через Офіс з координації гуманітарних питань (далі – ОСНА) ООН та Міжнародного Комітету Червоного Хреста, або самостійно через країн-партнерів та членів Альянсу. Група з оцінки наслідків стихійних лих і координації (далі – UNDAC) є частиною управління з координації гуманітарних питань і розгортається відповідно до запиту уряду постраждалої країни, Червоного Хреста, або координатора з гуманітарних питань (далі – RC/HC). Під час масштабних надзвичайних ситуацій UNDAC може на запит уряду постраждалої країни або через координатора з гуманітарних питань чи Міжнародної консультативно-пошукової групи з пошуку та порятунку (далі – INSARAG) створити мережевий центр координації операцій (далі – OSOCC) з місцевими органами управління в надзвичайних ситуаціях. Північноатлантичний альянс має необхідні інструменти для спільного реагування на природні катаклізми, техногенні катастрофи, терористичні акти та надзвичайні ситуації, спричинені воєнними діями. Розроблена модель активації механізму цивільного захисту НАТО дасть можливість ефективно реагувати на масштабні надзвичайні ситуації, ліквідація наслідків яких потребує залучення міжнародних рятувальних сил, зокрема в особливий період в Україні.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherІнститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захистуen_US
dc.relation.ispartofseries№ 2 (12) (2022): Науковий вісник : Державне управління;-
dc.subjectцивільний захистen_US
dc.subjectНАТОen_US
dc.subjectЄвроатлантичний координаційний центр реагування на природні лиха та катастрофиen_US
dc.subjectEADRCCen_US
dc.subjectОСНАen_US
dc.subjectUNDACen_US
dc.subjectOSOCCen_US
dc.subjectINSARAGen_US
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ МЕХАНІЗМУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІВНІЧНОАТЛАНТИЧНОГО ДОГОВОРУ ТА ЙОГО АКТИВАЦІЇ В УМОВАХ ОСОБЛИВОГО ПЕРІОДУ В УКРАЇНІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf10.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.