Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Ігор Святославович-
dc.date.accessioned2023-12-18T14:54:40Z-
dc.date.available2023-12-18T14:54:40Z-
dc.date.issued2023-10-20-
dc.identifier.citation62. Коваль І. С. Діяльнісний та компетентнісний підходи до неперервного саморозвитку майбутніх рятувальників. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук: КрНУ. Випуск 3(140). 2023. С. 17-23.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12456-
dc.description.abstractУ статті на основі діяльнісного та компетентнісного методологічних підходів представлено результати теоре тичного аналізу наукових аспектів дослідження неперервного саморозвитку майбутніх рятувальників. Проаналі зовано та розкрито особливості зазначених підходів неперервного саморозвитку фахівців у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Виявлено, що автори різ няться у трактуванні підходів, зокрема діяльнісний: апелює до внутрішньої активності особистості, яка зумовлена специфікою змісту й методів підготовки; сприяє опануванню відповідних професійних дій, які не можуть сформу ватися в людини, що не засвоїла певних знань; має на меті «розуміння процесу навчання як процесу діяльності». Компетентнісний: спрямовує освітній процес на формування знань, умінь, навичок; базується на концепції світо вих стандартів освіти; спрямовує освітній процес на формування й розвиток базових компетентностей фахівця; є інтегральним проявом професіоналізму; характеризує модель професійної підготовки. Доведено, що діяльнісний підхід визначає спрямованість змісту освітнього процесу ЗВО ДСНС України на розвиток активності майбутніх рятувальників, розкриваючи їхні навчально-функціональні потенції. Своєю чер гою, компетентнісний підхід сприяє переорієнтації освітнього процесу на практичний результат, тобто на можли вість майбутніх фахівців ДСНС України самовдосконалюватися, застосовуючи набуті знання та опановані вміння саморозвитку для набуття професійного досвіду. Ці методологічні підходи в освітньому процесі ЗВО є нероз ривно пов’язаними. Це свідчить про те, що в процесі професійної підготовки майбутні рятувальники усвідомлено виконують функції та обов’язки галузі безпеки людини, обмірковують їх реалізацію, оцінюють їх важливість для себе, тим самим розвиваючи особистісну компетентність у фаховій життєдіяльності.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоen_US
dc.subjectмайбутні рятувальникиen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectнеперервний саморозвитокen_US
dc.subjectгалузь безпеки людиниen_US
dc.titleДІЯЛЬНІСНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХОДИ ДО НЕПЕРЕРВНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ РЯТУВАЛЬНИКІВen_US
dc.title.alternativeACTIVE AND COMPETENT APPROACH OF CONTINUOUS SELF-DEVELOPMENT OF FUTURE RESCUERSen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДІЯЛЬНІСНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХОДИ.pdf327.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.