Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалаш, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorЛисюк, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorГонтар, Зоряна Григорівна-
dc.contributor.authorБінерт, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2024-02-05T16:54:23Z-
dc.date.available2024-02-05T16:54:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12649-
dc.description.abstractПовномасштабне вторгнення заліської орди в Україну стало викликом для всіх сфер. Важка ноша – розбудова держави після ПЕРЕМОГИ лягає на плечі молодого покоління. Особистості нової формації, які володіють професійними та власними якостями, що відповідають сучасним реаліям, вселяють надію на швидку відбудову України. Отже, стратегічний курс нашої найпрекраснішої держави повинен бути спрямований на оновлення всіх сфер суспільного життя, передусім освіти. Якісність процесу соціалізації молоді як інтелектуального, культурного та демографічного ресурсу визначено нині важливим чинником інтеграції закладів вищої освіти України у європейський освітній простір. Саме тому до пріоритетних завдань державної політики належить соціалізаційний процес здобувачів вищої освіти, створення і реалізація необхідних умов освітнього оточення. Отже, дослідження понять і підходів державної політики щодо соціалізації здобувачів вищої освіти в Україні є вкрай актуальним, оскільки варто на рівні держави створювати необхідні умови, які б допомагали молоді реалізуватися та бути безпосередньо задіяними у процеси розвитку України. Що дозволить розширити громадську базу перетворень, вбезпечить економічне, культурне та соціальне відтворення й розвиток держави у часі війни і після ПЕРЕМОГИ. У статті досліджується заклад вищої освіти як осередок інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості та вплив вищої освіти на успішну соціалізацію молоді. Наведена характеристика стану вищої освіти в нашій державі та інструментарію державної політики щодо соціалізації здобувачів вищої освіти в Україні. Встановлено, що сучасні тенденції соціалізації здобувачів вищої освіти на державному рівні характеризуються зміною та ускладненням функцій органів публічної влади, що становлять вертикаль управління галуззю, трансформацією нормативно-правової бази, що регулює суспільні відносини у цій сфері, стрімким розвитком системи організацій та послуг, які необхідні студентській молоді, зміною конфігурації громадських організацій студентського самоврядування. Доведено, що соціалізація здобувачів вищої освіти повинна посідати особливе місце у державній політиці, бути обов’язковою атрибутикою виховання, яка покладена за основу в навчальному процесі.en_US
dc.publisherЛітопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. № 27, 2022 р. С. 244-250 (фахова)en_US
dc.subjectсоціалізація здобувачів вищої освіти, державні витрати на освіту, реалізація державної політики, заклад вищої освіти.en_US
dc.titleКлючові поняття і підходи держаної політики щодо соціалізації здобувачів вищої освіти в Україні.en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (5).pdf993.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.