Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1288
Title: Методологічні підходи до психокорекції особистості під час професійної діяльності в екстремальних умовах
Authors: Сірко, Роксолана Іванівна
Keywords: психокорекція, професійна діяльність в екстремальних умовах, псшокорекційні тренінги
Issue Date: 2016
Publisher: Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology’
Series/Report no.: ;IV (38), Issue: 77
Abstract: Стаття присвячена методологічним підходам до психокорекції особистості під час професійної діяльності у екстремальних умовах. Запропоноване теоретичне обгрунтування психокорекційного процесу для представників ризиконебезпечних професій. Визначено поняття феномену «психокорекції». Розглядаються концептуальні підходи, такі як: психодинамічний. психодраматичний. інтегративний. Аналізуються компоненти структури психокорекції. Виділені основні цілі психокорекції та визначені методологічні та організаційні принципи проведення психокорекційної роботи. В статті також розглядаються методи психокорекційного процесу. Вивчаються функції, такі як: діагностична, розвивальна. навчальна, регу лятивна, терапевтична, реадаптаційна. ресоціалізації. Описую ться основні види психокорекції та дасться їх класифікація. Стаття також показує головні напрями психокорекції особистості під час професійної діяльності в екстремальних умовах, їх місці і роль в психологічній науці і практиці.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1288
ISSN: 2308-5258
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сірко стаття Будапешт 2016.pdf3.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.