Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1289
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривопишина, Олена Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-27T13:53:21Z | - |
dc.date.available | 2016-09-27T13:53:21Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 2072-4772 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1289 | - |
dc.description.abstract | У статті подано результати психологічного аналізу розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів. З метою визначення рівня розвитку емпатичних здібностей, вербальної та невербальної креативності проведено психодіагностичне дослідження обдарованих студентів. На основі констатувального дослідження доведено наявність взаємозалежності між рівнем розвитку літературних та художніх здібностей та рівнем розвитку основних структурних компонентів обдарованої особистості: емпатії та творчого дивергентного мислення. | uk |
dc.publisher | Актуальні проблеми психології / Збірник наукових праць інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України | uk |
dc.relation.ispartofseries | Психологія обдарованості;Том 6. Випуск 10. | - |
dc.subject | творчість, емпатія, вербальна та невербальна креативність, спеціальні здібності, обдарована особистість, дивергентне мислення | uk |
dc.title | Психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кривопишина стаття збірник Актуальні проблеми психології.pdf | 2.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.