Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривопишина, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-09-27T13:53:21Z-
dc.date.available2016-09-27T13:53:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2072-4772-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1289-
dc.description.abstractУ статті подано результати психологічного аналізу розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів. З метою визначення рівня розвитку емпатичних здібностей, вербальної та невербальної креативності проведено психодіагностичне дослідження обдарованих студентів. На основі констатувального дослідження доведено наявність взаємозалежності між рівнем розвитку літературних та художніх здібностей та рівнем розвитку основних структурних компонентів обдарованої особистості: емпатії та творчого дивергентного мислення.uk
dc.publisherАктуальні проблеми психології / Збірник наукових праць інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН Україниuk
dc.relation.ispartofseriesПсихологія обдарованості;Том 6. Випуск 10.-
dc.subjectтворчість, емпатія, вербальна та невербальна креативність, спеціальні здібності, обдарована особистість, дивергентне мисленняuk
dc.titleПсихологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.