Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривопишина, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-09-27T17:04:36Z-
dc.date.available2016-09-27T17:04:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2311-2409-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1298-
dc.description.abstractУ статті представлено результат теоретичного аналізу творчості як предмету сучасних наукових досліджень в умовах мультипарадигмального етапу розвитку психології.uk
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченкаuk
dc.relation.ispartofseriesПсихологія. Педагогіка;№23-
dc.subjectтворчість, творча діяльність, творчі продукти, креативність, мультипарадигмальний етап, системно-стратегічний підхідuk
dc.titleТорчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапі розвитку психологіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривопишина стаття збірник Педагогічна освіта.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.