Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВербицька, Лідія Олегівна-
dc.contributor.authorБабій, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorБотвин, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorКонівіцька, Тетяна Ярославівна-
dc.contributor.authorХлипавка, Галина Григорівна-
dc.date.accessioned2024-02-13T19:28:33Z-
dc.date.available2024-02-13T19:28:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13110-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль мовної освіти та мовної складової як елемента протидії гібридним загрозам в Україні. Мова досліджується як символ національної ідентичності та об’єднуюча сила українців перед обличчям зовнішніх загроз. Огляд літератури досліджує мовний зсув і перехід з російської на українську, зокрема серед російськомовних українців, як акт опору та утвердження української ідентичності. Дані опитування показали, що 90,5% респондентів вважають українську мову важливою, а 88,5% вважають за потрібне спілкування виключно українською в межах України. Зазначимо, що 41% російськомовних українців вже повністю або частково перейшли на українську після вторгнення. Дослідження також виявило зниження частки жителів України, які розмовляють вдома виключно російською, з 37% до 13% між 2012 і 2022 роками. Крім того, до вторгнення приблизно половина українців часто дивилися російські фільми або слухали російську музику. Результати підкреслюють важливість мовної освіти та популяризації для протидії гібридним загрозам та збереження мовного розмаїття в Україні. Це дослідження сприяє розумінню мовного компонента у відповіді України на гібридні загрози та дає зрозуміти політикам і освітянам щодо сприяння стійкості мови та національної ідентичності. Це дослідження проливає світло на динаміку розвитку мови та підкреслює важливість мовної складової у протидії гібридним загрозам в Україні. Він дає цінну інформацію про мовне ставлення та поведінку українського населення та підкреслює роль мовної освіти та просування мови у збереженні національної ідентичності та стійкості перед обличчям гібридної війни.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofseriesVerbytska, L., Babii, I., Botvyn, T., Konivitska, T., & Khlypavka, H. (2023). The language education and the language component as an element of countering hybrid threats in Ukraine. Multidisciplinary Science Journal, 5, 2023ss0504. https://doi.org/10.31893/multiscience.2023ss0504;-
dc.subjectМовний компонентen_US
dc.subjectГібридна війна Росії проти Україниen_US
dc.subjectУкраїнська моваen_US
dc.titleМовна освіта та мовний компонент як елемент протидії гібридним загрозам в Україніen_US
dc.title.alternativeThe language education and the language component as an element of countering hybrid threats in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_language_education_and_the_language_component_SCOPUS.pdf871.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.