Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВербицька, Лідія Олегівна-
dc.contributor.authorКонівіцька, Тетяна Ярославівна-
dc.contributor.authorПилипець, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2024-02-13T19:38:05Z-
dc.date.available2024-02-13T19:38:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13112-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання статусу української мови в час війни, важливості розуміння української мови як маркера національної ідентичності українців. Зосереджено увагу на вивченні української мови та удосконаленні культури мовлення в системі неформальної та інформальної освіти за допомогою різноманітних відкритих електронних ресурсів. Проаналізовано низку найпопулярніших електронних ресурсів у вивченні української мови та удосконаленні культури мовлення, зроблено спробу структуризації цих ресурсів. На основі аналізу найуживаніших онлайн-ресурсів у вивченні мови виокремлено такі групи: мовні курси на освітніх онлайн-платформах, тематичні авторські ютюб-канали, авторські проєкти в соціальних мережах, тематичні телеграм-канали та мобільні застосунки цього спрямування. Коротко надано описові характеристики кожного типу та наведено відповідні приклади з посиланнями на типовий інтернет-контент. Окреслено переваги й перспективи застосування зазначених електронних ресурсів для всіх охочих вивчити українську мову чи вдосконалити навички культури мовлення. Проаналізувавши зазначені освітні та авторські проєкти у вивченні мови, автори зробили висновок, що використання теоретичного матеріалу, практичних завдань, рекомендацій, аудіоматеріалів, участь у вебінарах та розмовних мовних клубах зазначених електронних ресурсів сприяє легкому засвоєнню матеріалу та підвищує інтерес і мотивацію до вивчення рідної мови, сприяє вдосконаленню культури мовлення та більшому розумінню важливості популяризації рідної мови. Електронні ресурси характеризуються зручністю використання й легкістю доступу, займають чільне місце у вивчені мови та удосконаленні культури мовлення. Використання відкритих електронних ресурсів забезпечує доступність, наочність, індивідуалізацію та активність.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.relation.ispartofseriesКонівіцька Т. Я., Вербицька Л. О., Пилипець О. В. Типологія електронних ресурсів вивчення української мови в час війни. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 64. Том 1. – С.275-284.;-
dc.subjectкультура мовленняen_US
dc.subjectелектронні ресурсиen_US
dc.subjectосвітні онлайн-платформиen_US
dc.subjectтематичні ютюб-каналиen_US
dc.subjectмобільні застосункиen_US
dc.titleТипологія електронних ресурсів вивчення української мови в час війниen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.