Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13112
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вербицька, Лідія Олегівна | - |
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.contributor.author | Пилипець, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T19:38:05Z | - |
dc.date.available | 2024-02-13T19:38:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13112 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання статусу української мови в час війни, важливості розуміння української мови як маркера національної ідентичності українців. Зосереджено увагу на вивченні української мови та удосконаленні культури мовлення в системі неформальної та інформальної освіти за допомогою різноманітних відкритих електронних ресурсів. Проаналізовано низку найпопулярніших електронних ресурсів у вивченні української мови та удосконаленні культури мовлення, зроблено спробу структуризації цих ресурсів. На основі аналізу найуживаніших онлайн-ресурсів у вивченні мови виокремлено такі групи: мовні курси на освітніх онлайн-платформах, тематичні авторські ютюб-канали, авторські проєкти в соціальних мережах, тематичні телеграм-канали та мобільні застосунки цього спрямування. Коротко надано описові характеристики кожного типу та наведено відповідні приклади з посиланнями на типовий інтернет-контент. Окреслено переваги й перспективи застосування зазначених електронних ресурсів для всіх охочих вивчити українську мову чи вдосконалити навички культури мовлення. Проаналізувавши зазначені освітні та авторські проєкти у вивченні мови, автори зробили висновок, що використання теоретичного матеріалу, практичних завдань, рекомендацій, аудіоматеріалів, участь у вебінарах та розмовних мовних клубах зазначених електронних ресурсів сприяє легкому засвоєнню матеріалу та підвищує інтерес і мотивацію до вивчення рідної мови, сприяє вдосконаленню культури мовлення та більшому розумінню важливості популяризації рідної мови. Електронні ресурси характеризуються зручністю використання й легкістю доступу, займають чільне місце у вивчені мови та удосконаленні культури мовлення. Використання відкритих електронних ресурсів забезпечує доступність, наочність, індивідуалізацію та активність. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Конівіцька Т. Я., Вербицька Л. О., Пилипець О. В. Типологія електронних ресурсів вивчення української мови в час війни. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 64. Том 1. – С.275-284.; | - |
dc.subject | культура мовлення | en_US |
dc.subject | електронні ресурси | en_US |
dc.subject | освітні онлайн-платформи | en_US |
dc.subject | тематичні ютюб-канали | en_US |
dc.subject | мобільні застосунки | en_US |
dc.title | Типологія електронних ресурсів вивчення української мови в час війни | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Типологія електронних ресурсів вивчення української мови під час війни.pdf | 567.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.