Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдович, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorЗельман, Леся Несторівна-
dc.contributor.authorПавлишин-Кошова, Г.Б.-
dc.date.accessioned2024-02-14T10:33:41Z-
dc.date.available2024-02-14T10:33:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВдович С. М., Зельман Л. Н., Павлишин-Кошова Г. Б. Ідентифікація реклами як фактору алкогольної адикції студентської молоді. Актуальні проблеми науки і практики у світлі євроінтеграції, глобалізації і сталого розвитку: тези доповідей учасників міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-ти річчю ЗВО «Львівський університет бізнесу та права» (Львів, 18–20 травня 2023 р.). Львів: ЗВО «Львівський університет бізнесу та права», 2023. С. 42–44.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13128-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЗВО «Львівський університет бізнесу та права»en_US
dc.titleІдентифікація реклами як фактору алкогольної адикції студентської молодіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6 Вдович Зельман Кошова.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.