Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривопишина, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-09-29T06:48:36Z-
dc.date.available2016-09-29T06:48:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1334-
dc.description.abstractУ статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей впливу гендерних стереотипів на розвиток обдарованої особистості в юності. Зроблено висновок: збільшення рівня андрогінності призводить до збільшення рівня креативності; гендерні стереотипи негативно впливають на прояви креативності; особистість без суттєвих гендерних стереотипів краще адаптується доновостворених умов суспільства, більш гнучко реагує на зміни, проявляє більше творчості, креативності у власній діяльності. Доведено наявність кореляції між рівнем андрогінності та рівнем структурних складових обдарованої особистості в юності.uk
dc.publisherПроблеми сучасної психології. Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН Україниuk
dc.relation.ispartofseries;Випуск 27-
dc.subjectгендерні стереотипи, обдаровані особистості, андрогінність, маскулінність, фемінність, креативність, емпатія, дивергентне мислення, творча уяваuk
dc.titleОсобливості впливу гендерних стереотипів на розвиток обдарованої особистості в юностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.