Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГащук, Петро Миколайович-
dc.contributor.authorГащук, Любоми Петрович-
dc.date.accessioned2024-02-21T14:32:22Z-
dc.date.available2024-02-21T14:32:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2708-1389-
dc.identifier.issn2078-4643-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13373-
dc.description.abstractРозглядаються загальні принципи й стратегії керування роботою пристроїв перемикання передач в сходи нчастій трансмісії автомобіля. Передбачається, що синхронізація обертання елементів трансмісії під час зміни передач здійснюється за активної участі двигуна, без переривання потоку енергії до колісних рушіїв та з точним відтворенням довільно заданої програми руху автомобіля. Дослідження алгоритмів керування системою «двигун — трансмісія» задля наочності здійснюється на основі аналізу ефективності можливих режимів роботи фрикціо нів. Але насправді ідеться про цілком абстрактний процес, який нема сенсу пов’язувати з конкретним технічним втіленням. За вимірник ефективності процесу править витрата енергії. Береться до уваги те, що: 1) перебіг про цесу перемикання передач визначає режими роботи двигуна, який бере активну участь у здійсненні перемикання, а це позначається на витраті пального; 2) перемикання передач і супутня синхронізація обертових рухів завжди пов’язана з розвіюванням енергії у формі теплоти. З’ясовано, що об’єктивно оцінити ефективність керування процесами перемикання передач можна буде, якщо розглядати їх через призму оптимального керування загалом системою «двигун — трансмісія». Та легко збагнути, що концепція Zeroshift — це за всіма ознаками є втіленням своєрідного «технічного» компромісу на противагу різним формальним компромісам. В цьому випадку процес власне перемикання передач зводиться майже до миттєвого акту зміни передач, що дуже істотно позначиться на принципах загальної теорії оптималь ного керування системою «двигун — трансмісія»: синтез законів керування зведеться до побудови мап перемикання, але при цьому загостриться проблема так званої зацикленості перемикань.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.relation.ispartofseries24;-
dc.subjectZero Shiften_US
dc.subjectфрикціонen_US
dc.subjectсинхронізаторen_US
dc.subjectкерування перемиканнямen_US
dc.subjectперемикання передачen_US
dc.subjectсходинчаста автомобільна трансмісіяen_US
dc.titleРАЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ КЕРУВАННЯ ПРИСТРОЯМИ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ В СХОДИНЧАСТІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ТРАНСМІСІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021
2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Раціональні стратегії.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.