Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гащук, Петро Миколайович | - |
dc.contributor.author | Гащук, Любоми Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-21T14:32:22Z | - |
dc.date.available | 2024-02-21T14:32:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2708-1389 | - |
dc.identifier.issn | 2078-4643 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13373 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються загальні принципи й стратегії керування роботою пристроїв перемикання передач в сходи нчастій трансмісії автомобіля. Передбачається, що синхронізація обертання елементів трансмісії під час зміни передач здійснюється за активної участі двигуна, без переривання потоку енергії до колісних рушіїв та з точним відтворенням довільно заданої програми руху автомобіля. Дослідження алгоритмів керування системою «двигун — трансмісія» задля наочності здійснюється на основі аналізу ефективності можливих режимів роботи фрикціо нів. Але насправді ідеться про цілком абстрактний процес, який нема сенсу пов’язувати з конкретним технічним втіленням. За вимірник ефективності процесу править витрата енергії. Береться до уваги те, що: 1) перебіг про цесу перемикання передач визначає режими роботи двигуна, який бере активну участь у здійсненні перемикання, а це позначається на витраті пального; 2) перемикання передач і супутня синхронізація обертових рухів завжди пов’язана з розвіюванням енергії у формі теплоти. З’ясовано, що об’єктивно оцінити ефективність керування процесами перемикання передач можна буде, якщо розглядати їх через призму оптимального керування загалом системою «двигун — трансмісія». Та легко збагнути, що концепція Zeroshift — це за всіма ознаками є втіленням своєрідного «технічного» компромісу на противагу різним формальним компромісам. В цьому випадку процес власне перемикання передач зводиться майже до миттєвого акту зміни передач, що дуже істотно позначиться на принципах загальної теорії оптималь ного керування системою «двигун — трансмісія»: синтез законів керування зведеться до побудови мап перемикання, але при цьому загостриться проблема так званої зацикленості перемикань. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 24; | - |
dc.subject | Zero Shift | en_US |
dc.subject | фрикціон | en_US |
dc.subject | синхронізатор | en_US |
dc.subject | керування перемиканням | en_US |
dc.subject | перемикання передач | en_US |
dc.subject | сходинчаста автомобільна трансмісія | en_US |
dc.title | РАЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ КЕРУВАННЯ ПРИСТРОЯМИ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ В СХОДИНЧАСТІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ТРАНСМІСІЇ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2021 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Раціональні стратегії.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.