Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675
Title: | Обґрунтування критеріїв та рівнів професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки та оборони України |
Other Titles: | JUSTIFICATION OF THE CRITERIA AND LEVELS OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE SPECIALISTS OF THE SECURITY AND DEFENSE FORCES OF UKRAINE |
Authors: | Коваль, Ігор Святославович |
Keywords: | критерії рівні показники професійна компетентність майбутні фахівці сил безпеки та оборони |
Issue Date: | 13-Feb-2024 |
Publisher: | Молодь і ринок |
Citation: | Коваль І. С. Обґрунтування критеріїв та рівнів професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки та оборони України. Молодь і ринок. №2 (222). 2024. С. 140-146. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300101. |
Abstract: | Статтю присвячено обґрунтуванню критеріїв та рівнів професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки і оборони. Зʼясовано, що існує два вектори обґрунтування критеріїв, перший спрямований на освітній процес, другий (якого ми притримуємось, – на особистість того, хто досліджується). На основі аналізу наукової літератури визначено чотири критерії професійної компетентності майбутніх фахівців сил безпеки та оборони України, а саме: мотиваційно-ціннісний – вказує на рівень сформованості мотивації до цілеспря мованого й постійного професійного самовдосконалення, прийняття нововведень, потребу в розробці новацій як нового способу виконання професійних завдань, постійне прагнення до саморозвитку й самореалізації; когнітивно компетентнісний – визначає ступінь опанування комплексу професійно спрямованих знань галузі безпеки та оборони, характеризує здатність до знаходження інновацій засобами наукових досліджень; операційно-діяльнісний – характеризує рівень професійних умінь і навичок, відтворює ступінь сформованості потенціалу майбутніх фахівців у використанні набутих знань, умінь і навичок у практичній діяльності, відображає досвід та навички використання інновацій; рефлек сивно-аналітичний – відображає рівень розвитку рефлексивних здібностей, вміння “поставити себе на місце іншого” та “побачити себе очима навколишніх”, вміння передбачати потенційні потреби і проблеми вдосконалення галузі безпеки та оборони, сприяє усвідомленню кожним фахівцем екстремальної спрямованості професійної діяльності, а також мобілізації всіх ресурсів особистості задля саморозвитку і самовдосконалення. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675 |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОБҐРУНТУВАННЯ КРИТЕРІЇВ ТА РІВНІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СИЛ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ УКРАЇНИ.pdf | 701.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.