Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13831
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицанюк, Віта Василівна | - |
dc.contributor.author | Костишин, Емілія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-03T15:18:19Z | - |
dc.date.available | 2024-08-03T15:18:19Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.issn | 2786-4715 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2786-4723 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13831 | - |
dc.description.abstract | Професія соціального працівника є надзвичайно актуальною в Канаді, вона відіграє важливу роль у вирішенні різноманітних соціальних проблем та сприянні благополуччю окремих осіб, сімей та громад. У Канаді понад сорок вищих навчальних закладів пропонують акредитовані програми бакалаврату (BSW) або магістратури (MSW). Сім із цих навчальних закладів пропонують програми соціальної роботи, орієнтовані на корінне населен ня, а навчальний план базується на духовності, знаннях і підходах першої нації. Після отримання бакалавра май бутні спеціалісти повинні отримати ліцензію або сертифікат для практики соціального працівника в Канаді. Вимоги до ліцензування відрізняються залежно від провінції та території. Окреслено, що спектр професійної діяльності соціальних працівників в Канаді надзвичайно широкий, вони можуть працювати в різних місцях, включаючи лікарні, школи, психіатричні клініки, установи соціального обслуговування тощо. Соціальні працівники відіграють важливу роль у громадах корінних народів, вирішуючи унікальні проблеми, пов’язані зі збереженням культури, освітою, охороною здоров’я та соціальним добробутом, поважаючи традиції та цінності корінного населення. Проаналізовано алгоритм отримання професії соціального працівника в Канаді. Зокрема визначено, що потрібно здійснити наступні кроки: отримати ступінь бакалавра соціальної роботи, під час навчання займа тися волонтерською діяльність в соціальній сфері; здати іспит в організації, яка відповідальна за підготов ку соціальних працівників в тій провінції, де ви збираєтеся працювати, і отримати ліцензію або сертифікат; з початком професійної діяльності потрібно приєднатися до професійної організації, такої як Канадська асо ціація соціальних працівників (CASW); щоб зберегти ліцензію постійно професійно розвиватися, брати участь у конференціях, вебінарах, семінарах. Зроблено висновки, що актуальність професії соціального працівника у Канаді підкреслюється прихильністю країни до соціальної справедливості, прав людини та добробуту своїх громадян. Вони відіграють вирішальну роль у просуванні соціальних змін, справедливості та інклюзивності в канадському суспільстві. | en_US |
dc.publisher | Ввічливість. Humanitas, 2024, 1, 31–37, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2024.1.5 | en_US |
dc.subject | соціальна робота | en_US |
dc.subject | фахівець соціальної роботи | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ДОСВІД КАНАДИ | en_US |
dc.title.alternative | PREPARATION OF FUTURE SOCIAL WORKERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY: THE EXPERIENCE OF CANADA | en_US |
Appears in Collections: | 2024 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Грицанюк_Костишин.pdf | 283.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.