Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13998
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабій, Ірина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T11:45:26Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T11:45:26Z | - |
dc.date.issued | 2024-10 | - |
dc.identifier.issn | 3041-1572. | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13998 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано потенційні можливості дозвілля в естетичному вихованні студентської молоді. Автори розглядають дозвілля як важливу складову частину життя студентської молоді, від змістового наповнення якого значною мірою залежить її формування і розвиток. У свою чергу, зміст дозвілля суттєво залежить від рівня розвитку суспільства (еконо мічного, суспільно-політичного, інформаційно-комунікаційного, морально етичного, культурного, естетичного та ін.), впливу засобів масової інформації, розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (використання Інтернету, соціальних інтернет-мереж, розмаїття відеоконтенту, віртуалізація взаємин і діяльності), удосконалення соціальної інфраструктури тощо. Автори визна чають такі основні функції дозвілля: соціалізації, яка формує соціальні групи відповідно до цінностей, інтересів і орієнтацій їх учасників, загально прийнятих норм і цінностей суспільства; інформування та просвітництва, завдяки якій у суспільстві поширюються знання про навколишній світ і особливості його розвитку, про здобуті сучасною наукою і культурою факти тощо; творчо-розвивальну, що забезпечує потреби особистості в розвитку і самовдосконаленні, творчому самовизначенні та самовираженні, розвиває її творчі здібності й таланти; комунікативну, яка забезпечує потребу в нефор мальному спілкуванні, добровільній невимушеній взаємодії за інтересами та цінностями; рекреаційно-гедоністичну, яка спрямована на відновлення сил, зняття втоми та напруги, забезпечення ефективної розрядки особистості; ціннісно-орієнтаційну, що формує систему цінностей, мотивів, ідеалів, переконань, життєвої позиції особистості та виявляється у її ставленні до навколишнього середовища, до інших людей та до самої себе; виховну, яка розвиває та вдосконалює особистісні якості та можливості особистості. Відповідно до визначених функцій обґрунтовано потенційні можливості дозвілля в естетичному вихованні студентської молоді, зокрема у взаємодії особистості з соціумом, здобутті естетичних знань, творчій діяльності, спілкуванні, отриманні задоволення та відновленні, формуванні естетичних цінностей та орієнтацій. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.subject | дозвілля, студентське дозвілля, функції дозвілля, естетичне виховання, естетичний розвиток, студентська молодь, студія акторської майстерності, мистецтво | en_US |
dc.subject | leisure, student leisure, leisure features, aesthetic education, aesthetic development, student youth, acting studio, art | en_US |
dc.title | МОЖЛИВОСТІ ДОЗВІЛЛЯ В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОД | en_US |
dc.title.alternative | LEISURE OPPORTUNITIES IN STUDENTS’ AESTHETIC EDUCATION | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вдович_Бабій.pdf | 267.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.