Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-11-04T21:30:31Z-
dc.date.available2024-11-04T21:30:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А. Інформаційно-комунікаційні технології професійної підготовки фахівців народних художніх промислів. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2023. № 2. С. 4–14.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14122-
dc.description.abstractПроголошена в Україні інформатизація освіти спрямована на вдосконалення форм і змісту навчального процесу, впровадження комп’ютерно орієнтованих методів навчання. Становлення інформаційного суспільства потребує перегляду усталених підходів до професійної підготовки. З огляду на динаміку технологічних процесів важливою вимогою конкурентоздатності на ринку праці є використання інформаційно-комунікаційних технологій в усіх сферах професійної діяльності, навички роботи в умовах інформатизації, самоосвіта та постійне підвищення кваліфікації. Соціальне замовлення на підготовку сучасних фахівців художнього профілю, зокрема – народних художніх промислів – висуває підвищені вимоги до рівня їхньої професійної освіти, які включають інформатичну компетентність. Мета статті полягає в обґрунтуванні напрямів упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-художню освіту задля розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців народних художніх промислів, активізації їхньої навчальної діяльності та прищеплення їм необхідних професійних якостей; оновленні змісту та технологій навчання на основі засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Запропонована авторська технологія створення образотворчого продукту за допомогою ІКТ у процесі навчання фахівців народних художніх промислів, яка реалізує систему принципів застосування ІКТ у професійній підготовці та педагогічні умови інформатизації професійної підготовки майбутніх фахівців народних художніх промислів в інформаційно-освітньому середовищі закладів професійної (професійно-технічної) освіти художнього профілю та забезпечує ефективність освітньо-професійної художньої діяльності під час професійно-практичної підготовки. Висвітлені результати експериментального дослідження, що підтвердило дієвість засобів ІКТ як позитивного чинника розвитку художнього мислення і формування необхідних компетентностей в учнів професійно-художніх закладів освіти.en_US
dc.publisherЛДУ БЖДen_US
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія;2-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectінформатизація освітиen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectмайбутні фахівці народних художніх промислівen_US
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології професійної підготовки фахівців народних художніх промислівen_US
dc.title.alternativeInformation and communication technologies in professional training of folk artistic industry specialistsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин_А_Руденко_Л_Наук_зап_ЛДУБЖД_2023.pdf544.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.