Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T21:39:37Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T21:39:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Литвин А. В., Руденко Л. А. Деякі аспекти підготовки майбутніх практичних психологів до діяльності в надзвичайних ситуаціях. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки : науковий журнал / Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів : Академія ДПтС, 2023. № 2(11). С. 111–124. https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.02.111 | en_US |
dc.identifier.issn | 2663-9009 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2663-9017 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14123 | - |
dc.description.abstract | Під час воєнного стану в Україні значно зростає попит на практичних психологів, здатних працювати в умовах надзвичайних ситуацій. Це зумовило помітні якісні й кількісні зміни у психологічній освіті. Професійна підготовка практичних психологів розглядається як цілеспрямований процес формування у здобувачів внутрішньої готовності до майбутньої трудової діяльності, зокрема в надзвичайних ситуаціях, одним із важливих аспектів якої є їхнє особистісне становлення, досягнення належного рівня професійної компетентності. Розглянуто сутність проблеми підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти в сучасних умовах і з’ясовані її основні аспекти. На основі вивчення наукових джерел із цієї проблеми обґрунтовано, що для успішного виконання освітніх завдань організація професійної підготовки практичних психологів у ЗВО має будуватися з урахуванням: діяльнісного принципу опанування професії, що дає змогу оптимально структурувати навчання на основі єдності психологічної теорії і практики та забезпечує надійні засади успішного виконання всіх професійних функцій майбутніми практичними психологами. Відповідно до цього принципу відбувається особистісне зростання і професійний розвиток практичних психологів протягом усього життя і трудової діяльності. Його реалізація потребує обов’язкового додавання до їхньої професійної підготовки відповідних завдань з урахуванням положень системного підходу щодо пізнання психічної реальності, який сприяє адекватній постановці проблем, орієнтує освітній процес на розкриття цілісного образу людини та її особистісного потенціалу. Таким чином, професійна підготовка майбутніх практичних психологів до професійної діяльності в надзвичайних ситуаціях має спрямовуватись на формування не лише належної професійної компетентності, а й на розвиток внутрішньої готовності до постійного професійного вдосконалення та активного саморозвитку особистості відповідно до запитів суспільства в сучасних реаліях. | en_US |
dc.publisher | Академія ДПтС | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки;2(11) | - |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | практичні психологи | en_US |
dc.subject | діяльність у надзвичайних ситуаціях | en_US |
dc.subject | формування особистості фахівця | en_US |
dc.title | Деякі аспекти підготовки майбутніх практичних психологів до діяльності в надзвичайних ситуаціях | en_US |
dc.title.alternative | Some aspects of future practical psychologists’ training for acting in emergency situations | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин_А_Руденко_Л_ЧДАПС_2023.pdf | 521.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.