Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorКоломієць, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorЖовнич, Олеся-
dc.contributor.authorТертична, Таісія-
dc.date.accessioned2024-11-04T21:55:57Z-
dc.date.available2024-11-04T21:55:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоломієць А., Литвин А., Жовнич О., Тертична Т. Формування навичок емоційної стійкості учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. 2023. Вип. 76. С. 79–85. DOI: https://doi.org/10.31652/2415-7872-2023-76-79-85en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14125-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наявні в Україні та за кордоном інформаційні ресурси щодо формування навичок емоційної стійкості в учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій. Показано, що в умовах воєнного стану освіта в Україні продовжує функціонувати, долаючи величезний спектр проблем. Акцентовано увагу на тому, що, незважаючи на значне збільшення кількості стихійних лих, техногенних катастроф, соціальних і воєнних конфліктів у світі, проблеми організації освіти в надзвичайних ситуаціях не стали пріоритетними в наукових дослідженнях. В умовах перманентного та інтегрованого прояву надзвичайних ситуацій природного (пандемія COVID-19), техногенного (знеструмлення електромереж, відсутність зв’язку, аварії на станціях теплопостачання, пожежі), соціального (кібератаки, евакуація населення, псевдозамінування закладів) та воєнного характеру (ракетні обстріли, атаки безпілотних апаратів, замінування територій тощо) характеру система освіти України намагається продовжувати своє функціонування. Це вимагає від учасників освітнього процесу неабияких фізичних, а головне – психологічних зусиль, оскільки всі вони працюють в умовах постійного стресу. Проте проблеми організації освіти в надзвичайних ситуаціях воєнного характеру ще не знайшли належного відображення в українській педагогічній науці. Тому зроблено висновок, що для України вкрай потрібними є подальші наукові дослідження щодо емоційної стійкості учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану, для якого характерними є часті прояви надзвичайних ситуацій різного характеру, та вироблення методик формування та розвитку навичок емоційної стійкості.en_US
dc.publisherВДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія;76-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectемоційна стійкість педагогаen_US
dc.subjectсоціально-емоційні навичкиen_US
dc.subjectорганізація освіти під час війниen_US
dc.subjectнавички емоційної стійкостіen_US
dc.subjectнадзвичайні ситуаціїen_US
dc.titleФормування навичок емоційної стійкості учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуаційen_US
dc.title.alternativeDevelopment of resilience skills among participants in the educational process in emergenciesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Коломієць_А_Литвин_А_Наукові записки ВДПУ_2023.pdf364.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.