Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14645
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвійчук, Тарас Дмитрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T15:16:23Z | - |
dc.date.available | 2024-11-12T15:16:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14645 | - |
dc.description | Гармонійний розвиток особистості, що є невід'ємною умовою освіти та освіченості, може бути забезпеченим за умов всебічно наповненого навчального процесу, який охоплює не лише теоретико-практичні заняття, але і такі форми педагогічної взаємодії, які відкривають для людини світ із різноманіттям його культурних проявів. | en_US |
dc.description.abstract | The harmonious development of the personality, which is an integral condition of education and enlightenment, can be ensured under the conditions of a comprehensively filled educational process, which includes not only theoretical and practical classes, but also such forms of pedagogical interaction that open up for a person the world with the diversity of its cultural manifestations . | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Львівський державний університет внутрішніх справ; Видавництво Ліга Прес | en_US |
dc.subject | Музика, виховний процес, соціалізація, педагогічна робота, педагогічна взаємодія | en_US |
dc.title | Значення і роль музики у виховному та соціалізаційному аспектах педагогічної роботи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матвійчук_Т_Д_2013_2014_ЛДУВС.pdf | Матвійчук Т. Значення і роль музики у виховному та соціалізаційному аспектах педагогічної роботи : Психолого-педагогічні погляди В. О. Сухомлинського на навчально-виховний процес: збірник матеріалів МНПС, Номер: 27.11.2013, 2014, Мова: укр., Обсяг: 124-126c., Рубрика: історія освіти і педагогічної думки України | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.