Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвійчук, Тарас Дмитрович-
dc.date.accessioned2024-11-12T15:16:23Z-
dc.date.available2024-11-12T15:16:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14645-
dc.descriptionГармонійний розвиток особистості, що є невід'ємною умовою освіти та освіченості, може бути забезпеченим за умов всебічно наповненого навчального процесу, який охоплює не лише теоретико-практичні заняття, але і такі форми педагогічної взаємодії, які відкривають для людини світ із різноманіттям його культурних проявів.en_US
dc.description.abstractThe harmonious development of the personality, which is an integral condition of education and enlightenment, can be ensured under the conditions of a comprehensively filled educational process, which includes not only theoretical and practical classes, but also such forms of pedagogical interaction that open up for a person the world with the diversity of its cultural manifestations .en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЛьвівський державний університет внутрішніх справ; Видавництво Ліга Пресen_US
dc.subjectМузика, виховний процес, соціалізація, педагогічна робота, педагогічна взаємодіяen_US
dc.titleЗначення і роль музики у виховному та соціалізаційному аспектах педагогічної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матвійчук_Т_Д_2013_2014_ЛДУВС.pdfМатвійчук Т. Значення і роль музики у виховному та соціалізаційному аспектах педагогічної роботи : Психолого-педагогічні погляди В. О. Сухомлинського на навчально-виховний процес: збірник матеріалів МНПС, Номер: 27.11.2013, 2014, Мова: укр., Обсяг: 124-126c., Рубрика: історія освіти і педагогічної думки України1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.