Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14694
Title: Управління маркетинговим впливом як чинник ефективної життєдіяльності підприємства
Authors: Адольф, Д.
Мартин, О.М.
Keywords: Управління маркетинговим впливом, підприємство
Issue Date: 2024
Publisher: Проблеми та перспективи розвитку системи безпеки життєдіяльності: Зб. наук. праць Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів. Львів: ЛДУ БЖД, 2024. С. 412-415.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14694
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8 Збірник конференції 2.pdf19.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.