Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвійчук, Тарас Дмитрович-
dc.date.accessioned2024-11-15T23:11:04Z-
dc.date.available2024-11-15T23:11:04Z-
dc.date.issued2013-05-31-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14772-
dc.description.abstractІдея маркетингу, як невід’ємної частини розвитку сучасних економічних відносин у сфері виробництва та споживання, полягає не лише в інформуванні та просуванні товарів і послуг на ринку, але, перш за все, у забезпеченні можливості обміну інформацією між споживачем, продавцем і виробником. Мова йде про своєрідний зворотній зв'язок, який в економічній теорії часто інтерпретується як взаємодія попиту та пропозиції з врахуванням нецінових чинників (сигнал від споживача виробникові).en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherТернопільський національний економічний університетen_US
dc.subjectСоціологічний інструментарій, маркетингові дослідження,en_US
dc.titleВикористання соціологічного інструментарію у маркетингових дослідженняхen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матвійчук_Тарас_2013_Тернопіль_ТНЕУ.pdfМатвійчук Т. Д. Використання соціологічного інструментарію у маркетингових дослідженнях [Текст] / Тарас Дмитрович Матвійчук / Інновації в маркетингу: теорія і практика // Тези доповідей науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль : ТНЕУ, 2013. – 26 с. – С. 19-20. Режим доступу : unf.tneu.edu.ua/ua/unftest/images/zbirnuk_tez_2013.pdf‎125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.