Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозинський, Олег-
dc.date.accessioned2024-11-18T12:50:43Z-
dc.date.available2024-11-18T12:50:43Z-
dc.date.issued2023-06-24-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14817-
dc.description.abstractПриблизно 30-35% компетентностей здобувачів, визначених стандартом вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота», формуються в процесі вивчення соціально-психологічних навчальних дисциплін. Цим спричинені високі вимоги до розробки навчальних курсів, наповнення їх найважливішим теоретико-прикладним матеріалом для розвитку відповідних здібностей здобувачів вищої освіти. Проаналізовано навчальні плани кафедр одинадцяти провідних вітчизняних університетів, що здійснюють підготовку за спеціальністю 231 «Соціальна робота» освітнього рівня «бакалавр» та «магістр» з метою виявити наявні освітні пропозиції і тенденції. У результаті проведеного аналізу виявлено, що в українських ВНЗ не прослідковується єдиної стратегії щодо місця соціально-психологічних курсів в підготовці фахівців за спеціальністю «Соціальна робота». Кількість соціально-психологічних дисциплін коливається від 6 до 12 (для освітнього рівня «бакалавр»). Запропоновано структуру навчальних дисциплін соціально-психологічної тематики з дотриманням принципів системності, послідовності навчального процесу для ефективного засвоєння знань, які мають узгоджуватися з тематикою загально-освітніх та професійно-орієнтованих навчальних курсів соціологічної, юридичної та іншої тематики. Майбутнім соціальним працівникам в ході навчання пропонуємо на 1-му курсі вивчати «Основи психології особистості, вікової та диференційної психології» та «Соціальну психологію в соціальній роботі». На другому курсі – «Психодіагностику…», «Ігрові та мистецькі методи соціальної роботи», «Соціальну профілактику девіантної поведінки», «Сімейну психологію». На третьому курсі – «Дитячу та геронтопсихологію», «Тренінг комунікативності…», «Психологію управління…», «Медіаторство… в розв’язанні конфліктів». На четвертому курсі – «Міжкультурну комунікацію та соціальну роботу з мігрантами…», «Кримінальну психологію, пенітенціарну та постпенітенціарну соціальну роботу», «Психологію соціальної роботи з девіантною поведінкою дітей та підлітків». Для освітнього рівня «магістр» пропонуємо оволодіти проблематикою «Організаційної психології…», «Психології творчості…», «Соціально-психологічної роботи в громаді».en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіen_US
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectсоціальна психологія, принцип системності і послідовності навчального процесу, навчальні дисципліни соціально-психологічної тематики.en_US
dc.titleНАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕМАТИКИ У ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВen_US
dc.title.alternativeПублічне управління та соціальна робота Public Administration and Social Work https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/socen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.