Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, Олег Ігорович-
dc.contributor.authorМаксимів, Соломія-
dc.contributor.authorОніщук 
, Софія-
dc.date.accessioned2024-11-28T11:09:46Z-
dc.date.available2024-11-28T11:09:46Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationКовальчук О.І., Максимів С.Р., Оніщук С.В. Agile підходи до управдіння іт-проєктами в галузі Edtech, ІХ міжнародна науково-практична конференція, P3M, Одеса, 2024en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14986-
dc.descriptionАналізується вплив сучасних методологій розробки на швидкість виведення EdTech продуктів та ІТ-проєктів на ринок та підвищення їхньої якості. Особлива увага приділяється методам, які дозволяють швидко створювати та вдосконалювати освітні платформи, адаптуючи їх до мінливих потреб користувачів. Результати дослідження можуть бути використані для розробки ефективних стратегій розвитку освітніх технологій.en_US
dc.description.abstractThe impact of modern methodological developments on the speed of bringing EdTech products and IT projects to the market and improving their quality is analyzed. Special attention is paid to methods that allow you to quickly create and improve educational platforms, adapting them to the changing needs of users. The results of the study can be used to develop effective strategies for the development of educational technologies.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectproject-oriented organizationsen_US
dc.subjectAgile methodology frameworksen_US
dc.subjectEdtech projectsen_US
dc.titleAgile підходи до управдіння іт-проєктами в галузі Edtechen_US
dc.title.alternativeAgile approaches to IT project management in the field of Edtechen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2024..

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AGILE APPROACHES TO IT PROJECT MANAGEMENT IN THE EDTECH FIELD.docx43.3 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.