Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, Олег Ігорович-
dc.contributor.authorПавліш, Тетяна-
dc.contributor.authorРаделицька, Ірина-
dc.date.accessioned2024-11-28T16:33:03Z-
dc.date.available2024-11-28T16:33:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПавліш Т., Раделицька І., Ковальчук О.І. "Адаптація маркетингу в умовах війни" Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів (29 березня 2024 р., м. Київ). К. : КНУТД. С. 135-136en_US
dc.identifier.otherУДК 33.02 (043.2) Д66-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15005-
dc.description.abstractВійна в Україні суттєво вплинула на економіку країни, зруйнувавши багато галузей та малих підприємств. Однак маркетинг є не лише ефективним засобом відновлення та розвитку бізнесу, а й необхідною складовою успішної бізнес-стратегії.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайну, Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентівen_US
dc.relation.ispartofseriesДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів;-
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectManagementen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.titleАдаптація маркетингу в умовах війниen_US
dc.title.alternativeAdaptation of marketing in conditions of waren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2024..

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.