Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоряна Гонтар, Ярослав Сердюк-
dc.date.accessioned2024-11-29T13:27:32Z-
dc.date.available2024-11-29T13:27:32Z-
dc.date.issued2024-01-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15031-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність проблеми підготовки майбутніх викладачів права, яка полягає в тому, що сьогодні потрібен принципово новий рівень його педагогічної майстерності, досягнення якого можливе лише за умови корінної перебудови діяльності ЗВО. Першим вирішальним кроком до цього є оновлення всього процесу професійної підготовки. В умовах, у яких перебувала Україна, а це Covid-19, а сьогодні повномаштабне вторгнення росії до України, яке негативно відобразилося на соціально-політичних та економічних змінах в Україні, до майбутнього викладача права висуваються більш складні вимоги. Завдання закладів вищої освіти полягає не тільки в тому, щоб формувати відповідні професійні знання та навички, а й у тому, щоб підготувати викладача, котрий глибоко розуміє і знає свою роль у суспільстві, уміє творчо використовувати здобуті знання на практиці, працювати зі студентами та учнями, педагогічним колективом, ураховує думку колег, використовує передовий педагогічний досвід, критично оцінює досягнуте. Важливе значення для майбутнього викладача права мають базові характеристики його діяльності: типи діяльності; способи і прийоми, за допомогою яких вирішуються певні навчальні завдання; функції як характеристики основних його обов’язків, що виконуються відповідно до вимог професії; шляхи вирішення визначених проблем або завдань з правознавства, знання теоретичного і прикладного типу, необхідні для професійної діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesНауково-педагогічний журнал "Освітні обрії". Івано-Франківський інститут післядипломної педагогічної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Том 57 № 2, ч 2 (2023), - С. 79–81 https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.79-81;Том 57 № 2-
dc.subjectмайбутній викладач права, заклад вищої освіти, професійна підготовка, педагогічні технології, інноваційні технології, правоen_US
dc.titleСутність проблем підготовки майбутніх викладачів права у ЗВО та шляхи їх вирішенняen_US
dc.title.alternativeСутність проблем підготовки майбутніх викладачів права у ЗВО та шляхи їх вирішенняen_US
Appears in Collections:Без назви

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hrytchuk,+Гонтар.pdf391.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.