Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15140
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T23:44:07Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T23:44:07Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Литвин А. В., Руденко Л. А. Психологічна підготовка майбутніх офіцерів: досвід, пропозиції та рекомендації. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2024. № 1 (12). С. 169–186. https://doi.org/10.32755/sjeducation.2024.01.169 | en_US |
dc.identifier.issn | 2663-9009 (Print) | - |
dc.identifier.other | DOI 10.32755/sjeducation.2024.01 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15140 | - |
dc.description.abstract | У час жорстокої, неспровокованої воєнної агресії з боку російської федерації наша держава продовжує цілеспрямовану роботу із системного реформування військової освіти. Сучасні події та тенденції на військово-політичній арені свідчать про необхідність суттєвого переосмислення теоретичних напрацювань і методичних розробок військових педагогів, психологів і психофізіологів щодо напрямів та якості психологічної підготовки командирів підрозділів. Процес підготовки фахівців Збройних Сил та інших галузей сектору безпеки й оборони супроводжується підвищенням вимог не лише до їхньої військово-професійної компетентності, а й удосконалення психологічної підготовки передусім офіцерського корпусу. Мета статті полягає в узагальненні досвіду психологічної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України у військових вищих навчальних закладах і викладенні пропозицій щодо її оптимізації. У статті проаналізовано ефективність реалізації в освітньому просторі України практики підготовки військових фахівців в арміях країн НАТО; узагальнено проблемні питання, пов’язані з організацією психологічної підготовки майбутніх офіцерів у військових вищих навчальних закладах; доведено необхідність проєктування та впровадження педагогічної системи, яка конкретизує відповідні завдання, урізноманітнює форми й технології щодо формування психологічної готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності; представлено результати моніторингових досліджень динаміки психологічної готовності офіцерів до реалізації нової професійної компетентності; запропоновано заходи щодо формування у ВВНЗ психологічної готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності. Отримано дані, що свідчать про ефективність їх реалізації у ВВНЗ. Сформульовано рекомендації щодо оптимізації процесу формування психологічної готовності майбутніх офіцерів тактичного рівня під час навчання в закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. | en_US |
dc.publisher | Пенітенціарна академія України | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки;№ 1 (12) | - |
dc.subject | вищі військові навчальні заклади | en_US |
dc.subject | НАТО, | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх офіцерів | en_US |
dc.subject | психологічна готовність | en_US |
dc.subject | рефлексивний підхід | en_US |
dc.subject | компоненти готовності | en_US |
dc.title | Психологічна підготовка майбутніх офіцерів: досвід, пропозиції та рекомендації | en_US |
dc.title.alternative | Future officers’ psychological training: experience, proposals and recommendations | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин А_ Руденко Л_НВС_2024.pdf | 760.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.