Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-12-04T23:44:07Z-
dc.date.available2024-12-04T23:44:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А. Психологічна підготовка майбутніх офіцерів: досвід, пропозиції та рекомендації. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2024. № 1 (12). С. 169–186. https://doi.org/10.32755/sjeducation.2024.01.169en_US
dc.identifier.issn2663-9009 (Print)-
dc.identifier.otherDOI 10.32755/sjeducation.2024.01-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15140-
dc.description.abstractУ час жорстокої, неспровокованої воєнної агресії з боку російської федерації наша держава продовжує цілеспрямовану роботу із системного реформування військової освіти. Сучасні події та тенденції на військово-політичній арені свідчать про необхідність суттєвого переосмислення теоретичних напрацювань і методичних розробок військових педагогів, психологів і психофізіологів щодо напрямів та якості психологічної підготовки командирів підрозділів. Процес підготовки фахівців Збройних Сил та інших галузей сектору безпеки й оборони супроводжується підвищенням вимог не лише до їхньої військово-професійної компетентності, а й удосконалення психологічної підготовки передусім офіцерського корпусу. Мета статті полягає в узагальненні досвіду психологічної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України у військових вищих навчальних закладах і викладенні пропозицій щодо її оптимізації. У статті проаналізовано ефективність реалізації в освітньому просторі України практики підготовки військових фахівців в арміях країн НАТО; узагальнено проблемні питання, пов’язані з організацією психологічної підготовки майбутніх офіцерів у військових вищих навчальних закладах; доведено необхідність проєктування та впровадження педагогічної системи, яка конкретизує відповідні завдання, урізноманітнює форми й технології щодо формування психологічної готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності; представлено результати моніторингових досліджень динаміки психологічної готовності офіцерів до реалізації нової професійної компетентності; запропоновано заходи щодо формування у ВВНЗ психологічної готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності. Отримано дані, що свідчать про ефективність їх реалізації у ВВНЗ. Сформульовано рекомендації щодо оптимізації процесу формування психологічної готовності майбутніх офіцерів тактичного рівня під час навчання в закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання.en_US
dc.publisherПенітенціарна академія Україниen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки;№ 1 (12)-
dc.subjectвищі військові навчальні закладиen_US
dc.subjectНАТО,en_US
dc.subjectпідготовка майбутніх офіцерівen_US
dc.subjectпсихологічна готовністьen_US
dc.subjectрефлексивний підхідen_US
dc.subjectкомпоненти готовностіen_US
dc.titleПсихологічна підготовка майбутніх офіцерів: досвід, пропозиції та рекомендаціїen_US
dc.title.alternativeFuture officers’ psychological training: experience, proposals and recommendationsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин А_ Руденко Л_НВС_2024.pdf760.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.