Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеликий, Роман Георгійович-
dc.contributor.authorХлипавка, Галина Григорівна-
dc.date.accessioned2024-12-08T10:56:51Z-
dc.date.available2024-12-08T10:56:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2710-4664-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15153-
dc.description.abstractУ статті здійснено детальний аналіз трансформації образу Бога у творчості українських письменників початку XXI століття, що відображає глибокі культурні, соціальні та історичні зміни в українському суспільстві. В умовах глобалізації та постмодернізму релігійні концепти стають предметом активного переосмислення, що призводить до еволюції образу Бога в літературі. Традиційні уявлення про божественне поступаються місцем новим, часто суперечливим трактуванням, що відображають індивідуальні та колективні переживання українського народу. Дослідження показує, що образ Бога у творчості Юрія Андруховича, Ліни Костенко та Оксани Забужко постає як складна, динамічна конструкція, яка реагує на зміни в соціальному середовищі. Автори використовують образ Бога не тільки як символ релігійності, але і як відображення особистісних ідентичностей, моральних дилем та екзистенційних пошуків. Наприклад, у романах Андруховича «Перверзія» та «Дванадцять обручів» Бог постає як об’єкт філософських роздумів, що відображає кризу духовності та пошук нових сенсів у постмодерному світі. Ліна Костенко у «Записках українського самашедшого» зображає образ Бога як символ надії в умовах безнадійності, а Оксана Забужко у «Музеї покинутих секретів» використовує його для висвітлення теми історичної пам’яті та справедливості. Таким чином, трансформація образу Бога в українській літературі початку XXI століття свідчить про глибокі зміни в культурному та духовному житті суспільства, які потребують подальшого вивчення та осмислення. Образ Бога більше не є статичним ідеалом, а стає живим, адаптивним символом, що відображає пошуки нової духовності в умовах швидко змінюваного світу. Ця тенденція до переосмислення божественного свідчить про прагнення письменників не лише зрозуміти сучасність, а й знайти нові шляхи для духовного розвитку суспільства в ціломуen_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherВЧЕНІ ЗАПИСКИ ТАВРІЙСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО Серія: Філологія. Журналістикамen_US
dc.subjectобраз Богаen_US
dc.subjectукраїнська літератураen_US
dc.subjectрелігійні уявленняen_US
dc.subjectдуховністьen_US
dc.subjectсоціокультурні зміниen_US
dc.subjectфілософські пошукиen_US
dc.subjectпостмодернізмen_US
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectморальні цінностіen_US
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ БОГА У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024
2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ БОГА У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ.pdfТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ БОГА У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ299.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.